Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o. je zhodnotit situaci ve společnosti, popsat současné marketingové aktivity a případně navrhnout zlepšení marketingových činností pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence. Dále je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a marketingových aktivit sledované firmy. V závěru je navržena vhodná marketingová strategie a s ní související marketingové činnosti pro budoucí období.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná bez omezení od roku 2020
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D23151
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Práce není přístupná
Klíčová slova
strategický marketingový proces, Marketingová strategie, Marketingový mix, Situační analýza, marketing služeb, strategic marketing process, Marketing strategy, Marketing mix, Situation analysis, marketing of services