Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o. je zhodnotit situaci ve společnosti, popsat současné marketingové aktivity a případně navrhnout zlepšení marketingových činností pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část charakterizuje polygrafický trh a jeho tendence. Dále je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a marketingových aktivit sledované firmy. V závěru je navržena vhodná marketingová strategie a s ní související marketingové činnosti pro budoucí období.

Rozsah stran

72 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná bez omezení od roku 2020

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D23151

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Práce není přístupná

Klíčová slova

strategický marketingový proces, Marketingová strategie, Marketingový mix, Situační analýza, marketing služeb, strategic marketing process, Marketing strategy, Marketing mix, Situation analysis, marketing of services

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced