Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a.s.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v dané společnosti.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D23107

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketingové řízení, Marketingová komunikace, Situační analýza, Marketingová strategie, Marketing control, Marketing communication, Situation analysis, Marketing strategy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced