Komunikační mix ve společnosti TNT POST ČR s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Kletečková, Jana
dc.date.accessioned 2010-10-01T15:51:20Z
dc.date.available 2010-10-01T15:51:20Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37411
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix. Praktická část práce se zabývá představením společnost TNT Post ČR s.r.o., její situační analýzou a charakteristikou stávajícího komunikačního mixu. V závěru práce jsou navržena rozšíření a doporučení pro nový komunikační mix této společnosti. cze
dc.format 69 s. cze
dc.format.extent 1500416 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject Public relations cze
dc.subject direct marketing cze
dc.subject TNT POST ČR cze
dc.subject Communication mix eng
dc.subject situational analysis eng
dc.subject advertisiment eng
dc.subject personal selling eng
dc.title Komunikační mix ve společnosti TNT POST ČR s.r.o. cze
dc.title.alternative Communication mix of the company TNT POST ČR s.r.o eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated This master thesis focuses on marketing mix and its elements. Theoretical part of the work defines key marketing terms related to the theory of communication mix. Practical part of the thesis introduces a company TNT Post CR s.r.o., its situational analysis and its current communication mix. At the end of the work possible enhancements and recommendations to the communication mix of TNT Post are described. cze
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D23158
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.defence Studentka seznámila se svou diplomovou prací, s komunikačním mixem společnosti TNT Post ČR, s.r.o., která spolupracuje s veřejným sektorem, formulací návrhů na jeho rozšíření a zodpověděla následující otázky: 1. Jaké vidíte hlavní nedostatky marketingového mixu uplatňovaného v současné době ve společnosti TNT Post ČR a jak se projevují? 2. Jaká vidíte hlavní omezení pro uplatnění svého návrhu a jaké navrhujete řešení? 3. Uveďte výhody a nevýhody tiskové reklamy. 4. Jaké významné aktivity Public Relations doporučujete realizovat formou outsourcingu? cze
dc.date.embargo 2011-1-1
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet