dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Kletečková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T15:51:20Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T15:51:20Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37411 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé složky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix. Praktická část práce se zabývá představením společnost TNT Post ČR s.r.o., její situační analýzou a charakteristikou stávajícího komunikačního mixu. V závěru práce jsou navržena rozšíření a doporučení pro nový komunikační mix této společnosti. |
cze |
dc.format |
69 s. |
cze |
dc.format.extent |
1500416 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
Public relations |
cze |
dc.subject |
direct marketing |
cze |
dc.subject |
TNT POST ČR |
cze |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
situational analysis |
eng |
dc.subject |
advertisiment |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.title |
Komunikační mix ve společnosti TNT POST ČR s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Communication mix of the company TNT POST ČR s.r.o |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis focuses on marketing mix and its elements. Theoretical part of the work defines key marketing terms related to the theory of communication mix. Practical part of the thesis introduces a company TNT Post CR s.r.o., its situational analysis and its current communication mix. At the end of the work possible enhancements and recommendations to the communication mix of TNT Post are described. |
cze |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23158 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila se svou diplomovou prací, s komunikačním mixem společnosti TNT Post ČR, s.r.o., která spolupracuje s veřejným sektorem, formulací návrhů na jeho rozšíření a zodpověděla následující otázky: 1. Jaké vidíte hlavní nedostatky marketingového mixu uplatňovaného v současné době ve společnosti TNT Post ČR a jak se projevují? 2. Jaká vidíte hlavní omezení pro uplatnění svého návrhu a jaké navrhujete řešení? 3. Uveďte výhody a nevýhody tiskové reklamy. 4. Jaké významné aktivity Public Relations doporučujete realizovat formou outsourcingu? |
cze |
dc.date.embargo |
2011-1-1 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |