dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Rejmanová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T15:49:02Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T15:49:02Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37404 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix ve společnosti ZETR Stavební
prvky, s. r. o..
V teoretické části nejprve vysvětluji jednotlivé nástroje komunikačního mixu, hodnotím
jejich účinnost a mapuji názory jednotlivých odborníků na tuto problematiku.
Praktická část je zaměřena na současný vývoj komunikace v obchodu a na analýzu
komunikačního mixu firmy ZETR Stavební prvky, s. r. o. se zaměřením na hlavní a pro
firmu strategický nástroj komunikačního mixu – osobní prodej. |
cze |
dc.format |
48 s. |
cze |
dc.format.extent |
3014577 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
obchod |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.title |
Komunikační mix firmy ZETR Stavební prvky, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Comunication mix of the company ZETR Stavební prvky, s.r.o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor work is a communication mix in company Zetr Stavebni
prvky, s.r.o.
The theoretical part of this work I am explaining each tools of communication mix and
subsequently evaluating their efficiency and maping an opinions of expert on this
subject.
The practical part of work is focusing on present development of communication in
business and analysis of communication mix of the company Zetr with focus on main
marketing tool of communication mix – personal sell. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
komunikace |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23122 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s obsahem a cílem své práce na téma Komunikační mix firmy ZETR stavební prvky s.r.o. Vysvětlila jednotlivé nástroje komunikačního mixu a hodnotila jejich účinnost. Analyzovala vývoj komunikace a komunikačního mixu dané společnosti. Prof. Sekerka se dotázal na propojení prezentovaného tématu s veřejnou správou. Otázka byla uspokojivě zodpovězena. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |