dc.contributor.advisor |
Brodský, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Suchá, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T15:19:35Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T15:19:35Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37338 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá obecnou charakteristikou vzdělávání ve 21. století, vzděláváním manažerů a rozvojem manažerských kompetencí pomocí aktivních metod. Analyzuje a hodnotí vzdělávací systém ve společnosti OBI Česká republika, s.r.o. Nastiňuje trendy v oblasti uplatňování informačních technologií ve vzdělávání. Práce obsahuje návrhy na využití moderních metod ve vzdělávání manažerů. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
1451870 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
manažer |
cze |
dc.subject |
kompetence |
cze |
dc.subject |
aktivní metody výuky |
cze |
dc.subject |
permanentní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
společnost OBI |
cze |
dc.subject |
Manager |
eng |
dc.subject |
competence |
eng |
dc.subject |
active training methods |
eng |
dc.subject |
permanent education |
eng |
dc.subject |
company OBI |
eng |
dc.title |
Rozvoj manažerských kompetencí pomocí aktivních metod |
cze |
dc.title.alternative |
Development of managerial competenciens with using active methods |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with development of managerial skills with using active methods, managers training and the characteristics of education in the 21st century. It describes training in the company OBI Czech Republic, Ltd. and evaluates its educational processes. The thesis also analyses trends of application of information technology in education and additionally includes some proposals for using modern methods within managers training. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23154 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka byla tázána na následující otázky: 1. Jaké specifické faktory musí sledovaná společnost zvažovat při plánování svých vzdělávacích aktivit? 2. Navrhněte konkrétní využití manažerských her v rámci vzdělávacího systému společnosti OBI Česká republika, s. r. o.. 3. V práci často zaměňujete pojmy "forma" a "metoda" vzdělávání. Vnímáte mezi nimi nějaký rozdíl a případně jaký? 4. Na straně 69 diplomové práce uvádíte jako jeden z možných přínosů "vodítko pro srovnatelné firmy u zavádění vzdělávacího systému". Charakterizujte "srovnatelnou" firmu a uveďte konkrétní přínos vyplývající z aplikace nových metod ve vzdělávání. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |