Interakce vozidla a koleje v podmínkách zvýšených rychlostí
Disertační práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Disertační práce se v první části zabývá rozborem přesnosti výpočtu charakteristik kontaktní geometrie dvojkolí-kolej. Zaměřuje se na vliv rotace dvojkolí okolo podélné osy koleje na výpočet ekvivalentní konicity. Druhá část disertační práce se zabývá vzájemným vztahem vozidla a koleje při průjezdu výhybkou. Je proveden teoretický rozbor průjezdu vozidla srdcovkou a analýza experimentálně zjištěných výsledků.
Rozsah stran
83 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky a infrastruktura
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Signatura tištěné verze
D21872
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
ekvivalentní konicita, výhybky, srdcovka, meření zrychlení, turnout, frog, acceleration measurement, equivalent conicity