Marketingové plánování prodeje ve společnosti ATOS spol. s r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Smejkalová, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-03T18:48:00Z
dc.date.available 2010-07-03T18:48:00Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37198
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním prodeje ve stavební a obchodní společnosti ATOS spol. s r.o.. Práce je rozdělena na 2 části teoretickou a analytickou. Teoretická část práce pojednává o tom, co všechno předchází sestavení marketingového plánu, dále se zabývá zbývajícími aktivitami marketingového řízení, a sice realizací a kontrolou, a nakonec pak i řeší co to je marketingové prostředí. Analytická část práce je věnována situační analýze společnosti ATOS spol. s r.o., analýze marketingového plánu této společnosti a především návrhu na změnu plánování prodeje za účelem zvýšení tržeb a tržního podílu společnosti na relevantním trhu. cze
dc.format 75 s. cze
dc.format.extent 1135471 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketingové řízení cze
dc.subject marketingové plánování cze
dc.subject marketingová situační analýza cze
dc.subject marketingové cíle cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject marketingové plány cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject marketing management eng
dc.subject marketing planning eng
dc.subject marketing situational analysis eng
dc.subject marketing targets eng
dc.subject marketing strategies eng
dc.subject marketing plans eng
dc.subject marketing environment eng
dc.title Marketingové plánování prodeje ve společnosti ATOS spol. s r.o. cze
dc.title.alternative Marketing plannig of sales in the company ATOS spol. s r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor work deals with a marketing planning of sales in the construction and trading company ATOS spol. s r.o.. The work is divided into 2 parts the theoretical and the analytical. The theoretical section discusses what the establishment of a marketing plan precedes, focuses on the remaining activities of marketing management, namely, implementation and control, and then finally describes the marketing environment. The analytical part deals with the situational analysis of ATOS spol. s r.o., the analysis of the company's marketing plan and mainly with the proposal to the change of marketing planning of sales to increase sales revenues and market share of the relevant market. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22343 cze
dc.identifier.signature D22343
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce byla analýza marketingového plánnování společnosti ATOS, s r.o. a zpracování návrhu změn prodeje za účelem zvýšení podílu na relevantním trhu. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Je prodejní strategie obchodní společnosti zaměřena na zvýšení tržního podílu firmy (k tab. 4, str. 42)? 2. Jaká je Vaše vize se zvýšením objemu tržeb na podílu ceny produktu? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet