dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Smejkalová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T18:48:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T18:48:00Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37198 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním prodeje ve stavební a obchodní společnosti ATOS spol. s r.o.. Práce je rozdělena na 2 části teoretickou a analytickou. Teoretická část práce pojednává o tom, co všechno předchází sestavení marketingového plánu, dále se zabývá zbývajícími aktivitami marketingového řízení, a sice realizací a kontrolou, a nakonec pak i řeší co to je marketingové prostředí. Analytická část práce je věnována situační analýze společnosti ATOS spol. s r.o., analýze marketingového plánu této společnosti a především návrhu na změnu plánování prodeje za účelem zvýšení tržeb a tržního podílu společnosti na relevantním trhu. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
1135471 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
marketingové plánování |
cze |
dc.subject |
marketingová situační analýza |
cze |
dc.subject |
marketingové cíle |
cze |
dc.subject |
marketingové strategie |
cze |
dc.subject |
marketingové plány |
cze |
dc.subject |
marketingové prostředí |
cze |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
marketing planning |
eng |
dc.subject |
marketing situational analysis |
eng |
dc.subject |
marketing targets |
eng |
dc.subject |
marketing strategies |
eng |
dc.subject |
marketing plans |
eng |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.title |
Marketingové plánování prodeje ve společnosti ATOS spol. s r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing plannig of sales in the company ATOS spol. s r.o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work deals with a marketing planning of sales in the construction and trading company ATOS spol. s r.o.. The work is divided into 2 parts the theoretical and the analytical. The theoretical section discusses what the establishment of a marketing plan precedes, focuses on the remaining activities of marketing management, namely, implementation and control, and then finally describes the marketing environment. The analytical part deals with the situational analysis of ATOS spol. s r.o., the analysis of the company's marketing plan and mainly with the proposal to the change of marketing planning of sales to increase sales revenues and market share of the relevant market. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22343 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22343 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce byla analýza marketingového plánnování společnosti ATOS, s r.o. a zpracování návrhu změn prodeje za účelem zvýšení podílu na relevantním trhu. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Je prodejní strategie obchodní společnosti zaměřena na zvýšení tržního podílu firmy (k tab. 4, str. 42)? 2. Jaká je Vaše vize se zvýšením objemu tržeb na podílu ceny produktu? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |