Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové plánování prodeje ve společnosti ATOS spol. s r.o.

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním prodeje ve stavební a obchodní společnosti ATOS spol. s r.o.. Práce je rozdělena na 2 části teoretickou a analytickou. Teoretická část práce pojednává o tom, co všechno předchází sestavení marketingového plánu, dále se zabývá zbývajícími aktivitami marketingového řízení, a sice realizací a kontrolou, a nakonec pak i řeší co to je marketingové prostředí. Analytická část práce je věnována situační analýze společnosti ATOS spol. s r.o., analýze marketingového plánu této společnosti a především návrhu na změnu plánování prodeje za účelem zvýšení tržeb a tržního podílu společnosti na relevantním trhu.

Rozsah stran

75 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D22343
D22343

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketingové řízení, marketingové plánování, marketingová situační analýza, marketingové cíle, marketingové strategie, marketingové plány, marketingové prostředí, marketing management, marketing planning, marketing situational analysis, marketing targets, marketing strategies, marketing plans, marketing environment

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced