Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Moravcová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-03T18:11:44Z
dc.date.available 2010-07-03T18:11:44Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37135
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků, významem této problematiky pro podnik a metodami a způsoby, jak lze v podniku spokojenost zákazníků zjišťovat. Poznatky jsou prakticky aplikovány v podmínkách společnosti Stavební keramika, s.r.o. za účelem zjištění silných a slabých stránek firmy a řízeného zvyšování spokojenosti zákazníků. cze
dc.format 60 s. cze
dc.format.extent 465064 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject Spokojenost cze
dc.subject hodnocení spokojenosti cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject dotazníky cze
dc.subject customers eng
dc.subject Satisfaction eng
dc.subject satisfaction rating eng
dc.subject Marketing research eng
dc.subject Questionnaires eng
dc.title Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o. cze
dc.title.alternative Customer satisfaction management in Stavební keramika, s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor's work deals with the evaluation of customer satisfaction, the importance of these issues for the company and the methods and ways how to identify customer satisfaction in company. Theoretical facts are applied in practice in conditions of Stavební keramika, s.r.o. in order to determine the strengths and weaknesses of the company and increase customer satisfaction. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22258 cze
dc.identifier.signature D22258
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem práce. Tím byl návrh systému pro hodnocení spokojenosti zákazníka, jeho realizace a hodnocení výsledků. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet