dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Moravcová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T18:11:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T18:11:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37135 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků, významem této problematiky pro podnik a metodami a způsoby, jak lze v podniku spokojenost zákazníků zjišťovat. Poznatky jsou prakticky aplikovány v podmínkách společnosti Stavební keramika, s.r.o. za účelem zjištění silných a slabých stránek firmy a řízeného zvyšování spokojenosti zákazníků. |
cze |
dc.format |
60 s. |
cze |
dc.format.extent |
465064 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
Spokojenost |
cze |
dc.subject |
hodnocení spokojenosti |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
dotazníky |
cze |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
Satisfaction |
eng |
dc.subject |
satisfaction rating |
eng |
dc.subject |
Marketing research |
eng |
dc.subject |
Questionnaires |
eng |
dc.title |
Řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Stavební keramika, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Customer satisfaction management in Stavební keramika, s.r.o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work deals with the evaluation of customer satisfaction, the importance of these issues for the company and the methods and ways how to identify customer satisfaction in company. Theoretical facts are applied in practice in conditions of Stavební keramika, s.r.o. in order to determine the strengths and weaknesses of the company and increase customer satisfaction. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22258 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22258 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem práce. Tím byl návrh systému pro hodnocení spokojenosti zákazníka, jeho realizace a hodnocení výsledků. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |