dc.contributor.advisor |
Šmejda, Aleš |
|
dc.contributor.author |
Jirásek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T17:53:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T17:53:18Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37089 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá ověřením vlastností souboru betonů vyztužených ocelovými vlákny a fibrilovanými polypropylenovými vlákny na modelech tunelových obezdívek, kde budou použity různé poměry vláken v betonové matrici. Hlavní váha práce je kladena na experimentální část. Na výrobu zkušebních těles a modelu klenby, návrh betonových směsí a provádění pevnostních zkoušek. Směsi jsou míchány ve dvou skupinách. První skupina reprezentuje klasické metody návrhu betonu, druhá je poměrovým obrazem první. Výsledky pevnostních zkoušek jsou vyhodnoceny a porovnány. Chování klenby je simulováno a ověřeno v softwaru IDA Nexis32. Vše je podloženo fotodokumentací. |
cze |
dc.format |
117 s. |
cze |
dc.format.extent |
6592968 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Polypropylenová vlákna |
cze |
dc.subject |
ocelová vlákna |
cze |
dc.subject |
beton |
cze |
dc.subject |
tunelové obezdívky |
cze |
dc.subject |
pevnostní zkoušky betonu |
cze |
dc.subject |
Fiber |
eng |
dc.subject |
steelfiber |
eng |
dc.subject |
concrete |
eng |
dc.subject |
tunnel linings model |
eng |
dc.subject |
strength test of concrete |
eng |
dc.title |
Analýza mechanického chování drátkobetonů a vláknobetonů |
cze |
dc.title.alternative |
The analysis of mechanical behaviour fibre steel fibre reinforced concrete |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Doležel, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deal with group of concrete, fiber/ steelfiber reinforced concrete characteristics verification on models of tunnel linings, where different ratios of fiber in the concrete matrix will be used. The main weight of work is placed on the experimental part. The production of test specimens and models of arch, design of concrete mixtures and implementation of strength tests. Mixtures are mixed in the two groups. The first group represents the traditional methods of concrete proposal, the second is the ratio image of the first group. Results of strength tests are evaluated and compared. Behavior of the arch is simulated and verified in IDA Nexis32 software. Everything will be supported by photographs. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22608 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22608 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč stručně seznámil komisi se svou diplomovou práci. Po prezentaci hlavních výsledků a závěrů diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci stručně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |