Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Švajgl, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-03T17:52:38Z
dc.date.available 2010-07-03T17:52:38Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37088
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá faktory ovlivňujícími spotřebitele. V první části formuluje marketingové pojmy na které navazují kritéria ovlivňující spotřebitele a segmentace spotřebitelů. Teoretická část se rovněž zabývá inovativním marketingem, kupním chováním spotřebitele včetně faktorů týkajících se kupního chování, tržními projevy a změnami v době recese. Další část se zabývá marketingovým výzkumem. Praktická část je tvořena dotazníkovým šetřením a jeho vyhodnocením. cze
dc.format 48 s. cze
dc.format.extent 931631 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject spotřebitelé cze
dc.subject segmentace cze
dc.subject faktory ovlivňující spotřebitele cze
dc.subject Marketingový výzkum cze
dc.subject consumers eng
dc.subject segmentation eng
dc.subject factors influencing consumers eng
dc.subject Marketing research eng
dc.title Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele cze
dc.title.alternative Marketing research of factors influencing consumers eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work consider of factors influecing consumers. In first part of this work are formulated basic notions. Next are there formulated criteria foctors influencing consumers and segmentation of consumers. Theoretical part contains also inovation marketing, purhcase behaviour, market exhibitions and changes in economics cisis. Last part is about marketing research. Practical part is created of questionnaires research. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22329 cze
dc.identifier.signature D22329
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s cílem práce. Tím byl výzkum faktorů ovlivňující spotřebitele při spotřebním chování. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet