dc.contributor.advisor |
Panovský, Evžen |
cze |
dc.contributor.author |
Rýznarová, Lucie |
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T17:12:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T17:12:56Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36993 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá demencí a kognitivním tréninkem. Teoretická část je zaměřena na typy demencí, jejich charakteristické aspekty, komplikace, které mohou vzniknou při demenci a možnosti jejich řešení. Dále se zaobírá léčbou a to převážně nefarmakologickou. Jsou zde popsány jednotlivé kognitivní funkce. Praktická část je zaměřena na popis vybraných metod kognitivního tréninku a jejich použití u vzorku klientů postižených demencí. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
1239567 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
demence |
cze |
dc.subject |
kognitivní trénink |
cze |
dc.subject |
kognitivní funkce |
cze |
dc.subject |
Komplikace |
cze |
dc.subject |
nefarmakologická léčba |
cze |
dc.subject |
aphrenia |
eng |
dc.subject |
cognitive training |
eng |
dc.subject |
cognitive function |
eng |
dc.subject |
complication |
eng |
dc.subject |
non-pharmacological therapy |
eng |
dc.title |
Demence a kognitivní trénink |
cze |
dc.title.alternative |
Aphrenia and cognitive training |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mandysová, Petra |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is aimed at aphrenia and cognitive training. Theoretical part includes types and typical aspects of aphrenias, complications that might be associated with and opportunities for their management. Treatment, predominantly non-pharmacological is also outlined in this part. All individual cognitive functions are described herein. Practical part is focused on a description of selective method of cognitive training and their use in sample patients selected, that suffer from aphrenia. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D22656 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně mínus Hodnocení oponenta: velmi dobře mínus Doplňující otázky k obhajobě: 1. U všech kognitivních testů uvedených na str. 29-30 uveďte zdroj, ze kterého jste test převzala. Alespoň u jednoho z nich uveďte příklad výzkumné studie, ve které byl test použit (krátce tuto výzkumnou studii popište). Veškeré zdroje citujte dle normy ČSN ISO 690 / ČSN ISO 690-2. 2. Vysvětlete, jaké etické otázky byly spojené se zapojením klientů do tohoto výzkumu a jak jste je řešila. Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |