Komplexní systém pro prodej a správu reklamních ploch v prostředí WWW
Bakalářská práceDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou placené reklamy na internetu. V teoretické části budou analyzovány současné reklamní systémy na trhu, vlastnosti internetové reklamy a její odlišnosti od jiných typů placené reklamy. V implementační části bude navrhnut a vyvinut komplexní reklamní systém pro prostředí WWW spravující textovou i grafickou reklamu.
Rozsah stran
44 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D22829
D22829
D22829
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Reklama, reklamní systém, Internet, Webová aplikace, advertising, advertising system, Web application