Digitální knihovnaUPCE
 

Komplexní systém pro prodej a správu reklamních ploch v prostředí WWW

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou placené reklamy na internetu. V teoretické části budou analyzovány současné reklamní systémy na trhu, vlastnosti internetové reklamy a její odlišnosti od jiných typů placené reklamy. V implementační části bude navrhnut a vyvinut komplexní reklamní systém pro prostředí WWW spravující textovou i grafickou reklamu.

Rozsah stran

44 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D22829
D22829

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Reklama, reklamní systém, Internet, Webová aplikace, advertising, advertising system, Web application

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced