Zobrazování 3D scén na platformě Windows Mobile s využitím gravitačního senzoru
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá problematikou 3D grafiky na mobilních zařízeních s operačním systémem Windows Mobile, obsahuje seznámení se základními principy programování v OpenGL/ES prostřednictvím jazyka C#, vytváření těles a interakcí pomocí gravitačního senzoru, aby bylo možné pouhým nakloněním přístroje scénu prohlížet z různých úhlů nebo pohybovat jednotlivými objekty. Jsou popsány všechny vlastní třídy, jejich metody a algoritmy. Součástí je i podrobný popis ukázkových aplikací a jejich možností.
Rozsah stran
44 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D22813
D22813
D22813
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
C#, OpenGL, Windows Mobile, Grafika, akcelerometry, GPS, Graphics, accelerometers