Zklidňování dopravy v centru Hradce Králové

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ledvinová, Michaela
dc.contributor.author Machala, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-03T16:31:21Z
dc.date.available 2010-07-03T16:31:21Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36917
dc.description.abstract Diplomová práce řeší problematiku zklidňování dopravy ve městě Hradec Králové. Nejprve jsou objasněny významné prvky, které ovlivňují silniční dopravu v Hradci Králové. Další část práce řeší možnosti zavedení takových úprav komunikací do centra města, které budou podporovat nemotorové způsoby dopravy (chodce a cyklisty) a městskou hromadnou dopravu. Naopak úkolem je omezovat individuální automobilové dopravě vjezd do oblastí, kde jejich přítomnost není nezbytná a zároveň zvýšit bezpečnost chodců a cyklistů v místech, kde se jejich trasy s motorovou dopravou kříží nebo stýkají. cze
dc.format 76 s. cze
dc.format.extent 5184574 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Doprava cze
dc.subject bezpečnost cze
dc.subject úpravy cze
dc.subject městské komunikace cze
dc.subject Hradec Králové cze
dc.subject Traffic eng
dc.subject safety eng
dc.subject construction work eng
dc.subject streets eng
dc.title Zklidňování dopravy v centru Hradce Králové cze
dc.title.alternative Traffic calming in Hradec Králové downtown eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated This thesis solves problems of traffic calming in Hradec Králové downtown. First the main tasks of road traffic in Hradec Králové are introduced. Then the proposal of the possibilities in the road construction work in the downtown, which leads to the support of the human-power transport (pedestrians and bicycle riders) and urban mass transportation, is presented. The proposal looks at two goals, which are related to each other. The restriction in the entrance for individual motor-vehicle traffic in the areas, where their presence is not necessary, is the first of them. The increasing of pedestrian safety and safety of bicycle riders in areas, where their paths cross or are in the same level with the motor traffic, is the second of them. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D22436 cze
dc.identifier.signature D22436
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl otázky členů zkušební komise. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet