dc.contributor.advisor |
Ledvinová, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Machala, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T16:31:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T16:31:21Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36917 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší problematiku zklidňování dopravy ve městě Hradec Králové. Nejprve jsou objasněny významné prvky, které ovlivňují silniční dopravu v Hradci Králové. Další část práce řeší možnosti zavedení takových úprav komunikací do centra města, které budou podporovat nemotorové způsoby dopravy (chodce a cyklisty) a městskou hromadnou dopravu. Naopak úkolem je omezovat individuální automobilové dopravě vjezd do oblastí, kde jejich přítomnost není nezbytná a zároveň zvýšit bezpečnost chodců a cyklistů v místech, kde se jejich trasy s motorovou dopravou kříží nebo stýkají. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
5184574 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Doprava |
cze |
dc.subject |
bezpečnost |
cze |
dc.subject |
úpravy |
cze |
dc.subject |
městské komunikace |
cze |
dc.subject |
Hradec Králové |
cze |
dc.subject |
Traffic |
eng |
dc.subject |
safety |
eng |
dc.subject |
construction work |
eng |
dc.subject |
streets |
eng |
dc.title |
Zklidňování dopravy v centru Hradce Králové |
cze |
dc.title.alternative |
Traffic calming in Hradec Králové downtown |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis solves problems of traffic calming in Hradec Králové downtown. First the main tasks of road traffic in Hradec Králové are introduced. Then the proposal of the possibilities in the road construction work in the downtown, which leads to the support of the human-power transport (pedestrians and bicycle riders) and urban mass transportation, is presented. The proposal looks at two goals, which are related to each other. The restriction in the entrance for individual motor-vehicle traffic in the areas, where their presence is not necessary, is the first of them. The increasing of pedestrian safety and safety of bicycle riders in areas, where their paths cross or are in the same level with the motor traffic, is the second of them. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22436 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22436 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl otázky členů zkušební komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |