dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
cze |
dc.contributor.author |
Beneš, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T16:30:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T16:30:48Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36916 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na systém řízení jakosti především podle koncepce managementu jakosti na bázi norem ISO 9000. Podrobněji jsou popsány požadavky na systém dle normy ISO 9001. Částečně je zde zmíněna i koncepce managementu jakosti na bázi TQM, přesněji řečeno Model excelence EFQM. Ve druhé polovině je charakterizován celý systém jakosti ve společnosti SOR Libchavy, spol. s r.o. a následně je práce zaměřena na měření výkonnosti procesů a účinnosti systému jakosti v této společnosti. |
cze |
dc.format |
62 s., 5 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
5819060 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
systém managementu jakosti |
cze |
dc.subject |
normy ISO 9000 |
cze |
dc.subject |
Jakost |
cze |
dc.subject |
měření výkonnosti procesů |
cze |
dc.subject |
účinnost systému jakosti |
cze |
dc.subject |
quality management system |
eng |
dc.subject |
standard ISO 9000 |
eng |
dc.subject |
Quality |
eng |
dc.subject |
measurements of the performance of processes |
eng |
dc.subject |
quality system efficiency |
eng |
dc.title |
Systém jakosti ve společnosti SOR Libchavy, spol. s r.o. Libchavy |
cze |
dc.title.alternative |
Quality system in the company SOR Libchavy, spol. s r.o. Libchavy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work is focused on the quality control system, in particularly it follows quality management concept resulting from ISO 9000 standards. There are characterized in detail requirements for the system in compliance with ISO 9001 standard. Quality management concept based on TQM or rather Model excellence EFQM is partially mentioned as well. The second part characterizes the quality system in the Company SOR Libchavy, spol. s r.o. Libchavy; finally, the work deals with the processes performance measurement, and quality system efficiency in this company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22355 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce byl popis problematiky jakosti a konkrétní popis systému jakosti ve společnosti SRO a jeho analýza. Zodpověděl otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Který je nejvyšší stupeň jakosti? 2. Který jakostní problém na výrobcích SOR považujete za dominantu? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |