Obchodování na internetu se společností SKY Media s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Mandelíková, Karolína
dc.date.accessioned 2010-07-03T16:29:35Z
dc.date.available 2010-07-03T16:29:35Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36913
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na obchodování na internetu se společností SKY Media s.r.o.. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy marketingu, e-business a e-commerce. Praktická část se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti, který je rozdělen do dvou částí. První obsahuje marketingový výzkum vypracovaný pomocí metody dotazníkového šetření. Druhá část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků. Poslední kapitola práce se věnuje celkovému zhodnocení spokojenosti zákazníků, z nichž jsou následně vzneseny návrhy pro zlepšení. cze
dc.format 84 s., 10 s. příloh cze
dc.format.extent 2799102 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Internet cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject e-business cze
dc.subject E-commerce cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject Internet marketing eng
dc.subject customer's satisfaction eng
dc.title Obchodování na internetu se společností SKY Media s.r.o. cze
dc.title.alternative E-commerce realized with a company SKY Media Ltd. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This diploma work is focused on an e-commerce implemented with a company SKY Media Ltd.. The theoretical part of this work defines the basic terms of marketing, e-business and e-commerce. The practical part engages in a customers' satisfaction research. This section is divided into two parts. The first one consists of a marketing research elaborated by a questionnaires examination method, while the second one explores the analysis of customers' satisfaction. The final chapter of the thesis follows the aggregate evaluation of customers' satisfaction and in consequence, there are raised suggestions and recommendations in order to reach an improvement. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22380 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.rights.physicalunit Práce není přístupná cze
dc.description.defence Studentce byly položeny následující otázky: 1. Charakterizujte výhody metody Google Ad Words a stávajících implementačních metod (banner apod. uvedených na str. 47-49)? 2. Která fáze marketingového výzkumu byla klíčová pro realizační fázi? 3. Jaké jsou možnosti kontinuálního sledování spokojenosti zákazníka v internetovém obchodování? 4. Jaký bude ekonomický efekt elektronického obchodu pro zvolenou společnost? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet