dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Mandelíková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T16:29:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T16:29:35Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36913 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na obchodování na internetu se společností SKY Media s.r.o.. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy marketingu, e-business a e-commerce. Praktická část se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti, který je rozdělen do dvou částí. První obsahuje marketingový výzkum vypracovaný pomocí metody dotazníkového šetření. Druhá část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků. Poslední kapitola práce se věnuje celkovému zhodnocení spokojenosti zákazníků, z nichž jsou následně vzneseny návrhy pro zlepšení. |
cze |
dc.format |
84 s., 10 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
2799102 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
e-business |
cze |
dc.subject |
E-commerce |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
customer's satisfaction |
eng |
dc.title |
Obchodování na internetu se společností SKY Media s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
E-commerce realized with a company SKY Media Ltd. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma work is focused on an e-commerce implemented with a company SKY Media Ltd.. The theoretical part of this work defines the basic terms of marketing, e-business and e-commerce. The practical part engages in a customers' satisfaction research. This section is divided into two parts. The first one consists of a marketing research elaborated by a questionnaires examination method, while the second one explores the analysis of customers' satisfaction. The final chapter of the thesis follows the aggregate evaluation of customers' satisfaction and in consequence, there are raised suggestions and recommendations in order to reach an improvement. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22380 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Studentce byly položeny následující otázky: 1. Charakterizujte výhody metody Google Ad Words a stávajících implementačních metod (banner apod. uvedených na str. 47-49)? 2. Která fáze marketingového výzkumu byla klíčová pro realizační fázi? 3. Jaké jsou možnosti kontinuálního sledování spokojenosti zákazníka v internetovém obchodování? 4. Jaký bude ekonomický efekt elektronického obchodu pro zvolenou společnost? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |