Přístup k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatížení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krmela, Jan
dc.contributor.author Pokorný, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-03T16:15:09Z
dc.date.available 2010-07-03T16:15:09Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36888
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh přístupu k výpočtovému modelování pružiny po korozním zatížení. Součástí diplomové práce je kontrolní analytický výpočet tlačné pružiny a návrh korozní zkoušky. Pro verifikaci numerických modelů je provedeno experimentální tenzometrické měření a měření tuhosti pružin. V závěrečné části práce je návrh metodiky pro zohlednění korozního zatížení automobilové pružiny při jejím konstrukčním návrhu. cze
dc.format 115 s. cze
dc.format.extent 15327750 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject tlačná vinutá pružina cze
dc.subject tuhost pružiny cze
dc.subject MKP cze
dc.subject výpočtové modelování cze
dc.subject tenzometry cze
dc.subject korozní zkouška cze
dc.subject degradace cze
dc.subject compression helical spring eng
dc.subject stiffness of spring eng
dc.subject FEM eng
dc.subject computer modelling eng
dc.subject strain gauges eng
dc.subject corrosion test eng
dc.subject degradation eng
dc.title Přístup k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatížení cze
dc.title.alternative Approach to computer modelling of automobile spring after corrosion eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The purpose of the master thesis is creation of computer modelling of automobile spring after corrosion. Controling analytical calculation of compression spring and the concept of a corrosion test are integral parts of the master thesis. Experimental measurement with strain gauges and measuring of stiffness of spring was executed for verification of numerical analysis. In the last chapter of the master thesis there is a concept of a procedure for interaction of automobile spring after corrosion during design project of spring. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky-Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D22566 cze
dc.identifier.signature D22566
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomant ve své prezentaci velmi podrobně seznámil zkušební komisi s problematikou přístupu k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatížení. Prezentace byla provedena na vysoké úrovni a diplomant věcně a vyčerpávajícím způsobem odpověděl na všechny položené otázky. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account