dc.contributor.advisor |
Krmela, Jan |
|
dc.contributor.author |
Pokorný, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T16:15:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T16:15:09Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36888 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh přístupu k výpočtovému modelování pružiny po korozním zatížení. Součástí diplomové práce je kontrolní analytický výpočet tlačné pružiny a návrh korozní zkoušky. Pro verifikaci numerických modelů je provedeno experimentální tenzometrické měření a měření tuhosti pružin. V závěrečné části práce je návrh metodiky pro zohlednění korozního zatížení automobilové pružiny při jejím konstrukčním návrhu. |
cze |
dc.format |
115 s. |
cze |
dc.format.extent |
15327750 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
tlačná vinutá pružina |
cze |
dc.subject |
tuhost pružiny |
cze |
dc.subject |
MKP |
cze |
dc.subject |
výpočtové modelování |
cze |
dc.subject |
tenzometry |
cze |
dc.subject |
korozní zkouška |
cze |
dc.subject |
degradace |
cze |
dc.subject |
compression helical spring |
eng |
dc.subject |
stiffness of spring |
eng |
dc.subject |
FEM |
eng |
dc.subject |
computer modelling |
eng |
dc.subject |
strain gauges |
eng |
dc.subject |
corrosion test |
eng |
dc.subject |
degradation |
eng |
dc.title |
Přístup k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatížení |
cze |
dc.title.alternative |
Approach to computer modelling of automobile spring after corrosion |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the master thesis is creation of computer modelling of automobile spring after corrosion. Controling analytical calculation of compression spring and the concept of a corrosion test are integral parts of the master thesis. Experimental measurement with strain gauges and measuring of stiffness of spring was executed for verification of numerical analysis. In the last chapter of the master thesis there is a concept of a procedure for interaction of automobile spring after corrosion during design project of spring. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky-Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22566 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22566 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant ve své prezentaci velmi podrobně seznámil zkušební komisi s problematikou přístupu k výpočtovému modelování automobilové pružiny po korozním zatížení. Prezentace byla provedena na vysoké úrovni a diplomant věcně a vyčerpávajícím způsobem odpověděl na všechny položené otázky. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |