dc.contributor.advisor |
Průša, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Žižka, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T15:40:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T15:40:13Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36823 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Distribuce zboží v Avon Cosmetics, s.r.o je zaměřena na popis a analýzu firemního procesu zpracování objednávek a distribučního modelu. Pozornost je věnována možnostem zadávání objednávek, fakturaci, přepravě zásilek a distribuci zboží zákazníkům. Cílem práce je analyzovat současnou situaci firemního distribučního modelu, odhalit oblasti pro zlepšení a navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení úrovně poskytovaných služeb zákazníkům a úsporám logistických nákladů. |
cze |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
4367818 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
distribuční kanál |
cze |
dc.subject |
distribuční model |
cze |
dc.subject |
Logistické náklady |
cze |
dc.subject |
distribution |
eng |
dc.subject |
distribution channel |
eng |
dc.subject |
distribution model |
eng |
dc.subject |
logistic costs |
eng |
dc.title |
Distribuce zboží v Avon Cosmetics, s.r.o. v ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Goods distribution in Avon Cosmetics, s.r.o. in Czech Republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pikousová, Kateřina |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis Goods distribution in Avon Cosmetics, s.r.o. in Czech Republic is focused on description and analysis of both company order processing and distribution model. There is paid attention to ways of placing orders, its invoicing, transportation of shipments and goods distribution to customers. The purpose of the thesis is to analyze current situation of the company distribution model, find possible areas to be enhanced and propose solutions leading to both customer service level enhancement and logistic costs savings. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21951 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21951 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |