Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mandys, Jan cze
dc.contributor.author Zálišová, Anna
dc.date.accessioned 2010-07-03T15:27:18Z
dc.date.available 2010-07-03T15:27:18Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36795
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na účinnost jednotlivých druhů marketingové komunikace, zejména při získávání zákazníků. V úvodu definuje několik základních možností využití znalostí sociologie v podnikové činnosti. Dále se věnuje základním technikám získávání zákazníků a porovnává jejich přínosy a nedostatky. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření provedenému na Univerzitě Pardubice, které zjišťovalo účinnost propagace na studenty. cze
dc.format 46 s., 13 s. příloh cze
dc.format.extent 646226 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject sociologické výzkumy cze
dc.subject veřejné mínění cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject sociological researchs eng
dc.subject public opinion eng
dc.subject Marketing communication eng
dc.subject Advertisement eng
dc.subject sales promotion eng
dc.title Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím cze
dc.title.alternative Customer winning business techniques and strategies - individual attendance of Pardubice University students to these techniques and strategies eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work is focused on the effectivity of the kinds of marketing communication, particularly on winning new customers. In the beginning, it defines a few basic possibilities of the use of sociology knowledge in business. It is also dedicated to the basic techniques of customer winning and compares their advantages and disadvantages. The last chapter is dedicated to the questionnaire investigation realized on the ground of the University of Pardubice, which was supposed to measure the impact of the promotion on the students. eng
dc.description.department Ústav veřejné správy a práva cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22050 cze
dc.identifier.signature D22050
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem práce. Tím bylo identifikovat základní faktory, které vstupují do rozhodovacího procesu spotřebitele. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet