dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Johnová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T15:17:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T15:17:31Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36770 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá podnikovou strategií a konkurenční výhodou společnosti Volvo Group, konkrétněji se zaměřuje na analýzu okolí obchodní jednotky Volvo Trucks. Popisuje jednotlivé faktory úspěšnosti firmy v 21. století a hodnotí je pomocí metody Balanced Scorecard. Práce má celkem sedm kapitol. V prvních třech kapitolách popisuje okolí podniku obecně, v dalších čtyřech kapitolách aplikuje teoretické poznatky na společnost Volvo Group, obchodní jednotku Volvo Trucks. V závěru práce jsou jednotlivé poznatky shrnuty a vyhodnoceny. Cílem je zhodnocení podnikové strategie, konkurenční výhody a návrh měřítek pro měření konkurenceschopnosti vybrané společnosti. |
cze |
dc.format |
80 s., 4 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
991886 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
konkurenční výhody |
cze |
dc.subject |
Konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
podnikové strategie |
cze |
dc.subject |
analýza okolí organizace |
cze |
dc.subject |
Balanced ScoreCard |
cze |
dc.subject |
Volvo Trucks |
cze |
dc.subject |
Volvo Group |
cze |
dc.subject |
competitive advantages |
eng |
dc.subject |
Competitiveness |
eng |
dc.subject |
corporate strategies |
eng |
dc.subject |
analysis of neighborhood organizations |
eng |
dc.title |
Analýza a zhodnocení podnikové strategie a konkurenční výhody společnosti Volvo Group |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis and evaluation of corpotate strategy and competitive advantage of Volvo Group company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the corporate strategy and competitive advantage of the Volvo Group, specifically focuses on the analysis of neighborhood business unit Volvo Trucks. Describes the different success factors for firms in the 21 century and evaluated using the method of Balanced Scorecard. The thesis has seven chapters. In the first three chapters, describes the business environment in general, in the next four chapters then referred to the procedures applied to the Volvo Group, a business unit of Volvo Trucks. In conclusion, there are various summarized and evaluated. The aim is to assess business strategy, competitive advantage and design criteria for measuring the competitiveness of the selected company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22371 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22371 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka při své obhajobě zhodnotila podnikovou strategii a konkurenční výhody zkoumané společnosti a navrhla měřítka pro měření její konkurenceschopnosti. Dále zodpověděla otázky z posudků vedoucí práce i oponentky. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |