Analýza a zhodnocení podnikové strategie a konkurenční výhody společnosti Volvo Group

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Stříteská, Michaela cze
dc.contributor.author Johnová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-03T15:17:31Z
dc.date.available 2010-07-03T15:17:31Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36770
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá podnikovou strategií a konkurenční výhodou společnosti Volvo Group, konkrétněji se zaměřuje na analýzu okolí obchodní jednotky Volvo Trucks. Popisuje jednotlivé faktory úspěšnosti firmy v 21. století a hodnotí je pomocí metody Balanced Scorecard. Práce má celkem sedm kapitol. V prvních třech kapitolách popisuje okolí podniku obecně, v dalších čtyřech kapitolách aplikuje teoretické poznatky na společnost Volvo Group, obchodní jednotku Volvo Trucks. V závěru práce jsou jednotlivé poznatky shrnuty a vyhodnoceny. Cílem je zhodnocení podnikové strategie, konkurenční výhody a návrh měřítek pro měření konkurenceschopnosti vybrané společnosti. cze
dc.format 80 s., 4 s. příloh cze
dc.format.extent 991886 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject konkurenční výhody cze
dc.subject Konkurenceschopnost cze
dc.subject podnikové strategie cze
dc.subject analýza okolí organizace cze
dc.subject Balanced ScoreCard cze
dc.subject Volvo Trucks cze
dc.subject Volvo Group cze
dc.subject competitive advantages eng
dc.subject Competitiveness eng
dc.subject corporate strategies eng
dc.subject analysis of neighborhood organizations eng
dc.title Analýza a zhodnocení podnikové strategie a konkurenční výhody společnosti Volvo Group cze
dc.title.alternative Analysis and evaluation of corpotate strategy and competitive advantage of Volvo Group company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the corporate strategy and competitive advantage of the Volvo Group, specifically focuses on the analysis of neighborhood business unit Volvo Trucks. Describes the different success factors for firms in the 21 century and evaluated using the method of Balanced Scorecard. The thesis has seven chapters. In the first three chapters, describes the business environment in general, in the next four chapters then referred to the procedures applied to the Volvo Group, a business unit of Volvo Trucks. In conclusion, there are various summarized and evaluated. The aim is to assess business strategy, competitive advantage and design criteria for measuring the competitiveness of the selected company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22371 cze
dc.identifier.signature D22371
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka při své obhajobě zhodnotila podnikovou strategii a konkurenční výhody zkoumané společnosti a navrhla měřítka pro měření její konkurenceschopnosti. Dále zodpověděla otázky z posudků vedoucí práce i oponentky. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet