Marketingový výzkum hypotečního bankovnictví v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Švábová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-03T14:19:49Z
dc.date.available 2010-07-03T14:19:49Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36651
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho funkcí a metod a dále na marketing služeb, zejména v bankovnictví. Druhá kapitola teoretické části práce je věnována charakteristice hypotečního bankovnictví, jaká je její právní úprava, vymezení základních pojmů a nabízené produkty. V praktické části je popsána historie a současnost hypotečního bankovnictví v České republice a bank poskytujících hypoteční úvěry. Cílem marketingového výzkumu je poskytování hypotečních úvěrů vybraných bank a vyhodnocení nejlepší nabídky. cze
dc.format 57 s. cze
dc.format.extent 768031 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject hypoteční úvěry cze
dc.subject banky cze
dc.subject úrokové sazby cze
dc.subject Marketing research eng
dc.subject mortgages eng
dc.subject banks eng
dc.subject interest rates eng
dc.title Marketingový výzkum hypotečního bankovnictví v České republice cze
dc.title.alternative Marketing research of mortgage banking in the Czech Republic eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work focuses on explaining the importance of marketing research, description of its functions and methods and the marketing of services, particularly in banking. The second theoretical chapter is devoted to the characteristics of mortgage banking, what is the law, the fundamental concepts and products offered. The practical part describes the history and present mortgage banking in the Czech Republic and banks providing mortgage loans. The task was to compare the loans offered by selected banks and evaluate the best deal. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22280 cze
dc.identifier.signature D22280
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem práce. Tím bylo provedení marketingového výzkumu bank poskytující hypoteční úvěry. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account