dc.contributor.advisor |
Roudný, Radim |
cze |
dc.contributor.author |
Jiřičková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T14:10:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T14:10:56Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36632 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována problematice systémů managementu jakosti v podniku. V teoretické části je zaměřena na obecné vymezení pojmu jakost, dále na management jakosti a národní politiku jakosti. V části praktické se pak zabývá analýzou a hodnocením systému managementu jakosti konkrétního podniku, z čehož jsou na konci práce vyvozeny patřičné závěry a doporučení. |
cze |
dc.format |
66 s. |
cze |
dc.format.extent |
1543763 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
Jakost |
cze |
dc.subject |
systémy jakosti |
cze |
dc.subject |
management jakosti |
cze |
dc.subject |
národní politika jakosti |
cze |
dc.subject |
Quality |
eng |
dc.subject |
quality systems |
eng |
dc.subject |
Quality Management |
eng |
dc.subject |
national quality policy |
eng |
dc.title |
Jakostní systém podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Quality enterprise system |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work is dedicated to quality management systems issues in company. The theoretical part is focused on determination of the term quality, quality management and national quality policy. The practical part deals with the analysis and evaluation of the quality management system of a particular enterprise, which are at the end of the work drawn the appropriate conclusions and recommendations. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22337 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22337 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s cílem práce. Cílem práce bylo popsání problematiky spojené s řízením jakosti v konkrétním podniku, dále analýza jakosti a formulace závěrů a doporučení. Otázky k obhajobě: 1.Jaký je nejvyšší stupeň jakosti z hlediska zákazníka? 2.Kdy využíváme Paretův diagram počtu reklamací a kdy diagram nákladů na reklamace? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |