Jakostní systém podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Roudný, Radim cze
dc.contributor.author Jiřičková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-03T14:10:56Z
dc.date.available 2010-07-03T14:10:56Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36632
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice systémů managementu jakosti v podniku. V teoretické části je zaměřena na obecné vymezení pojmu jakost, dále na management jakosti a národní politiku jakosti. V části praktické se pak zabývá analýzou a hodnocením systému managementu jakosti konkrétního podniku, z čehož jsou na konci práce vyvozeny patřičné závěry a doporučení. cze
dc.format 66 s. cze
dc.format.extent 1543763 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Jakost cze
dc.subject systémy jakosti cze
dc.subject management jakosti cze
dc.subject národní politika jakosti cze
dc.subject Quality eng
dc.subject quality systems eng
dc.subject Quality Management eng
dc.subject national quality policy eng
dc.title Jakostní systém podniku cze
dc.title.alternative Quality enterprise system eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor work is dedicated to quality management systems issues in company. The theoretical part is focused on determination of the term quality, quality management and national quality policy. The practical part deals with the analysis and evaluation of the quality management system of a particular enterprise, which are at the end of the work drawn the appropriate conclusions and recommendations. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22337 cze
dc.identifier.signature D22337
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s cílem práce. Cílem práce bylo popsání problematiky spojené s řízením jakosti v konkrétním podniku, dále analýza jakosti a formulace závěrů a doporučení. Otázky k obhajobě: 1.Jaký je nejvyšší stupeň jakosti z hlediska zákazníka? 2.Kdy využíváme Paretův diagram počtu reklamací a kdy diagram nákladů na reklamace? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet