dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Bartoníček, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T14:02:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T14:02:40Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36615 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti PRO 8, s.r.o.. Hlavním cílem práce je analýza komunikačního mixu v rámci celé společnosti PRO 8, s.r.o.. Teoretická část práce je věnována rozboru marketingové komunikaci, nástrojů komunikačního mixu a jejich aplikace v obchodní společnosti. Praktická část je rozdělena na tři části, které tématicky korespondují s teoretickými rozbory uvedenými v předcházející kapitole. První část je věnována samotné společnosti PRO 8, s.r.o., druhá popisuje situační analýzu vybrané společnosti a třetí dokumentuje aplikaci nástrojů komunikačního mixu v rámci dané společnosti. |
cze |
dc.format |
84 s. |
cze |
dc.format.extent |
1188488 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
veletrhy |
cze |
dc.subject |
PRO 8, s.r.o |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
Advertisement |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
exhibitions |
eng |
dc.title |
Komunikační mix společnosti PRO 8, s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Communication mix of company PRO 8, s.r.o. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on detailed analysis of the communication mix tools and their use within the company PRO 8, s.r.o.. The main objective of this thesis is to analyze the marketing mix across the company PRO 8, s.r.o.. The theoretical part of work is devoted to the analysis of marketing communication, communication mix tools and their application in the company. The practical part is divided into three parts, which correspond thematically with the theoretical analysis mentioned in the previous chapter. The first part is devoted to the company PRO 8, s.r.o., the second describes a situation analysis of the selected company and the third documents the application of tools of communication mix within the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22394 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22394 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student byl tázán na tyto otázky: 1. Firmu PRO 8 by zajímalo, zda jste se zabýval srovnáním nákladů na výstavu u nás a v zahraničí např. v Rusku. 2. Jak byl zpracován odhad marketingových nákladů? 3. Jakou formu sdružování firem v elektrotechnickém oboru považujete z pohledu řešeného oboru za progresivní? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |