Komunikační mix společnosti PRO 8, s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Bartoníček, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-03T14:02:40Z
dc.date.available 2010-07-03T14:02:40Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36615
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti PRO 8, s.r.o.. Hlavním cílem práce je analýza komunikačního mixu v rámci celé společnosti PRO 8, s.r.o.. Teoretická část práce je věnována rozboru marketingové komunikaci, nástrojů komunikačního mixu a jejich aplikace v obchodní společnosti. Praktická část je rozdělena na tři části, které tématicky korespondují s teoretickými rozbory uvedenými v předcházející kapitole. První část je věnována samotné společnosti PRO 8, s.r.o., druhá popisuje situační analýzu vybrané společnosti a třetí dokumentuje aplikaci nástrojů komunikačního mixu v rámci dané společnosti. cze
dc.format 84 s. cze
dc.format.extent 1188488 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject veletrhy cze
dc.subject PRO 8, s.r.o cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject Advertisement eng
dc.subject sales promotion eng
dc.subject exhibitions eng
dc.title Komunikační mix společnosti PRO 8, s.r.o. cze
dc.title.alternative Communication mix of company PRO 8, s.r.o. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on detailed analysis of the communication mix tools and their use within the company PRO 8, s.r.o.. The main objective of this thesis is to analyze the marketing mix across the company PRO 8, s.r.o.. The theoretical part of work is devoted to the analysis of marketing communication, communication mix tools and their application in the company. The practical part is divided into three parts, which correspond thematically with the theoretical analysis mentioned in the previous chapter. The first part is devoted to the company PRO 8, s.r.o., the second describes a situation analysis of the selected company and the third documents the application of tools of communication mix within the company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22394 cze
dc.identifier.signature D22394
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student byl tázán na tyto otázky: 1. Firmu PRO 8 by zajímalo, zda jste se zabýval srovnáním nákladů na výstavu u nás a v zahraničí např. v Rusku. 2. Jak byl zpracován odhad marketingových nákladů? 3. Jakou formu sdružování firem v elektrotechnickém oboru považujete z pohledu řešeného oboru za progresivní? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet