Návrh a implementace aplikace typu CRM
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Obsahem této diplomové práce je popis aplikace typu CRM (řízení vztahů se zákazníky), charakteristika vlastností, funkcionalit a přínosů, které s sebou tento informační systém přináší. Praktická část se zabývá analýzou, návrhem a implementací vzorového programu na řízení vztahů dle požadavků potenciálního zákazníka.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D23387
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, Informační systémy, Customer Relationship Management, Information Systems