Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh a implementace aplikace typu CRM

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Obsahem této diplomové práce je popis aplikace typu CRM (řízení vztahů se zákazníky), charakteristika vlastností, funkcionalit a přínosů, které s sebou tento informační systém přináší. Praktická část se zabývá analýzou, návrhem a implementací vzorového programu na řízení vztahů dle požadavků potenciálního zákazníka.

Rozsah stran

53 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D23387

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CRM, řízení vztahů se zákazníky, Informační systémy, Customer Relationship Management, Information Systems

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced