dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Ašenbrenerová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T13:03:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T13:03:41Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36500 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována propagaci společnosti SPS electronic CZ s.r.o.. Práce se zabývá popisem marketingu, jednotlivých složek marketingového mixu a situační analýzou. V aplikační části je na základě teoretických poznatků provedena situační analýza a zhodnocení marketingové komunikace společnosti SPS electronic CZ s.r.o.. |
cze |
dc.format |
43 s., 3 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
3545630 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
Marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
marketing communicaton |
eng |
dc.subject |
Situation analysis |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace firmy SPS electronic CZ s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication in company SPS electronic CZ s.r.o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with a promotion of company SPS electronic CZ s.r.o.. The work describes marketing, particular parts of marketing mix and situation analysis. In application part there is implemented the situation analysis based on the theoretic pieces of knowledge and evaluation of marketing communication in company SPS electronic CZ s.r.o.. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22345 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22345 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo provést situační analýzu a zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti SPS electronic CZ s r.o. Následně zodpověděla otázku položenou vedoucím bakalářské práce: "Má podnik k zjištění spokojenosti zákazníka mimo kontroly kvality vytvořen i určitý systém zpětné vazby? Pokud ano, je z vašeho pohledu vyhovující, pokud ne, jak by měl vypadat." |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |