Marketingová komunikace firmy SPS electronic CZ s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Ašenbrenerová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-03T13:03:41Z
dc.date.available 2010-07-03T13:03:41Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36500
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována propagaci společnosti SPS electronic CZ s.r.o.. Práce se zabývá popisem marketingu, jednotlivých složek marketingového mixu a situační analýzou. V aplikační části je na základě teoretických poznatků provedena situační analýza a zhodnocení marketingové komunikace společnosti SPS electronic CZ s.r.o.. cze
dc.format 43 s., 3 s. příloh cze
dc.format.extent 3545630 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject propagace cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject promotion eng
dc.subject marketing communicaton eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.title Marketingová komunikace firmy SPS electronic CZ s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing communication in company SPS electronic CZ s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with a promotion of company SPS electronic CZ s.r.o.. The work describes marketing, particular parts of marketing mix and situation analysis. In application part there is implemented the situation analysis based on the theoretic pieces of knowledge and evaluation of marketing communication in company SPS electronic CZ s.r.o.. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22345 cze
dc.identifier.signature D22345
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo provést situační analýzu a zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti SPS electronic CZ s r.o. Následně zodpověděla otázku položenou vedoucím bakalářské práce: "Má podnik k zjištění spokojenosti zákazníka mimo kontroly kvality vytvořen i určitý systém zpětné vazby? Pokud ano, je z vašeho pohledu vyhovující, pokud ne, jak by měl vypadat." cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet