Vliv ICT na tvorbu ceny

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lelek, Tomáš cze
dc.contributor.author Petirová, Pavlína
dc.date.accessioned 2010-07-03T12:53:07Z
dc.date.available 2010-07-03T12:53:07Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36475
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit, zda mají informační a komunikační technologie vliv na cenovou tvorbu. Zabývá se vymezením pojmů informační a komunikační technologie, dále pak komparací způsobů tvorby cen a vlivem ICT na tvorbu ceny z pohledu jednotlivých ekonomických subjektů (podniků a domácností). cze
dc.format 49 s. cze
dc.format.extent 1315687 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Informační technologie cze
dc.subject komunikační technologie cze
dc.subject cenová politika cze
dc.subject dynamická tvorba cen cze
dc.subject Information technology eng
dc.subject communications technology eng
dc.subject pricing policy eng
dc.subject dynamic pricing eng
dc.title Vliv ICT na tvorbu ceny cze
dc.title.alternative Impact of ICT on the pricing eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The goal is to determine whether information and communication technologies impact on the pricing. This bachelor work deals with defining the concepts of information and communication technology, then the comparison of pricing methods and the influence of ICT on the production cost in terms of individual economic actors (firms and households). eng
dc.description.department Ústav ekonomie cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22158 cze
dc.identifier.signature D22158
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo posoudit velikost vlivu ICT na tvorbu cen výrobků. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Je výhodné pro podnik, který má vysoce elastickou poptávku po svém zboží, aby při snižování cen využil dynamickou cenotvorbu? 2. Uveďte praktiky umělého zvyšování cen v internetových aukčních síních? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet