Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová stratégia výrobného družstva Kovotvar Kúty

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Cieľom diplomovej práce bolo analyzovať marketingovú stratégiu výrobného družstva Kovotvar Kúty. Marketingová stratégia ovplyvňuje všetky činnosti podniku a preto predstavuje úspech celej spoločnosti. Prácu je možno rozdeliť do dvoch kapitol. V prvej kapitole je postupne charakterizovaný podnik z hľadiska trhových segmentov. V druhej kapitole sú na základe poznatkov získaných z analýz trhov navrhnuté zmeny a odporúčania, čo bolo hlavnou náplňou tejto práce.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D22399
D22399

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Strategie, marketingové strategie, situačná analýza, marketingové cíle, strategies, marketing strategies, Situation analysis, marketing goals

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced