dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Štěpán, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T12:25:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T12:25:49Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36422 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je popsat způsoby využití moderních forem marketingu při zavádění nového výrobku na trh. Teoretická část je zaměřena na výklad jednotlivých pojmů a stanovení marketingové koncepce. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétním projektu společnosti Servisbal Obaly s.r.o.. Projekt ROTOBAL se snaží zhodnotit použité obaly, především kartonové krabice, a dále je prodává. Společnost se projektem začala zabývat v období začátku ekonomické krize, kdy vzrostla poptávka po levných obalech. Charakter projektu si vyžádal internetový prodej těchto nových produktů, který se vyznačuje především nízkými náklady a potřebou využít moderní formy přímého marketingu. |
cze |
dc.format |
45 s., 9 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1459763 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
nové výrobky |
cze |
dc.subject |
Trhy |
cze |
dc.subject |
marketingové cíle a strategie |
cze |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
new products |
eng |
dc.subject |
markets |
eng |
dc.subject |
marketing goals and strategies |
eng |
dc.title |
Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing support during the introduction of a new product on the market |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor work is to describe ways of utilizing modern marketing methods when introducing a new product on the market. The theoretical part focuses on the interpretation of individual definitions and the determination of a marketing conception. In the practical part are the theoretical findings applied to the concrete project of Servisbal Obaly s.r.o.. (a company producing cardboard covers). Project ROTOBAL deals with the evaluation of coverings used, especially cardboard covers and their sale. The company started to be involved with this project at the beginning of the economic crisis due to the ensuing higher demand for cheap cardboard covers. The nature of the project has called for internet sales of these new products which is mainly characterized by low costs and the need to utilize modern forms of direct marketing. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22414 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22414 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo popsat moderní formy marketingu a jeho nové trendy. Na základě získaných znalostí namodelovat marketingový plán pro zavedení nového (skutečného) výrobku na trh. Následně student zodpověděl otázky, které mu položila komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |