Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana cze
dc.contributor.author Štěpán, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-03T12:25:49Z
dc.date.available 2010-07-03T12:25:49Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36422
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je popsat způsoby využití moderních forem marketingu při zavádění nového výrobku na trh. Teoretická část je zaměřena na výklad jednotlivých pojmů a stanovení marketingové koncepce. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétním projektu společnosti Servisbal Obaly s.r.o.. Projekt ROTOBAL se snaží zhodnotit použité obaly, především kartonové krabice, a dále je prodává. Společnost se projektem začala zabývat v období začátku ekonomické krize, kdy vzrostla poptávka po levných obalech. Charakter projektu si vyžádal internetový prodej těchto nových produktů, který se vyznačuje především nízkými náklady a potřebou využít moderní formy přímého marketingu. cze
dc.format 45 s., 9 s. příloh cze
dc.format.extent 1459763 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject přímý marketing cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject nové výrobky cze
dc.subject Trhy cze
dc.subject marketingové cíle a strategie cze
dc.subject direct marketing eng
dc.subject Internet marketing eng
dc.subject new products eng
dc.subject markets eng
dc.subject marketing goals and strategies eng
dc.title Marketingová podpora při zavádění nového výrobku na trh cze
dc.title.alternative Marketing support during the introduction of a new product on the market eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor work is to describe ways of utilizing modern marketing methods when introducing a new product on the market. The theoretical part focuses on the interpretation of individual definitions and the determination of a marketing conception. In the practical part are the theoretical findings applied to the concrete project of Servisbal Obaly s.r.o.. (a company producing cardboard covers). Project ROTOBAL deals with the evaluation of coverings used, especially cardboard covers and their sale. The company started to be involved with this project at the beginning of the economic crisis due to the ensuing higher demand for cheap cardboard covers. The nature of the project has called for internet sales of these new products which is mainly characterized by low costs and the need to utilize modern forms of direct marketing. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22414 cze
dc.identifier.signature D22414
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo popsat moderní formy marketingu a jeho nové trendy. Na základě získaných znalostí namodelovat marketingový plán pro zavedení nového (skutečného) výrobku na trh. Následně student zodpověděl otázky, které mu položila komise. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet