Návrh na zefektivnění procesu podání smluvních podavatelů na poště Hradec Králové 3

Show simple item record

dc.contributor.advisor Salava, Daniel
dc.contributor.author Praženicová, Katarína
dc.date.accessioned 2010-07-03T12:24:12Z
dc.date.available 2010-07-03T12:24:12Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36417
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření nové přepážky v zázemí pošty Hradec Králové 3. První část je věnována charakteristice pošty Hradec Králové 3 a popisu poskytovaných služeb. Dále je zde přiblížená činnost jednotlivých přepážek. Hlavní důvod vytvoření nové přepážky v zázemí pošty je přetíženost přepážek v odpoledních hodinách. V druhé části je pozornost zaměřena na postup realizace nové přepážky, její náplni práce a stanovení pracovní doby. Důležitým faktorem pro vznik nového pracoviště je zejména úspora investic při jeho vybavování technologickými prostředky a odstranění problematiky stávající obsluhy zákazníků. Cílem této práce je návrh na zefektivnění procesu podání smluvníchpodavatelů na poště Hradec Králové 3. cze
dc.format 48 s. cze
dc.format.extent 1755801 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject hromadní podavatelé cze
dc.subject pošta cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject zázemí pošty cze
dc.subject vyvolávací systém cze
dc.subject collective consignors eng
dc.subject post office eng
dc.subject customers eng
dc.subject post background eng
dc.subject developing system eng
dc.title Návrh na zefektivnění procesu podání smluvních podavatelů na poště Hradec Králové 3 cze
dc.title.alternative Proposal for increase efficiency of submission by contracted customers' at the post office Hradec Králové 3 eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The Bachelor Thesis is focused on a new counter in the background of the post office Hradec Králové 3. The first part is dedicated to the characteristics of the post office Hradec Králové 3 and to the description of the provided services there. Then I refer to the activities of all counters. I underline to the main reason of the new counter creation - the big load of existing counters in the afternoon hours. In the second part the attention is focused on the procedure of the new counter realization, its offered services and the working hours. Very important factor for the setting of the new work place is firstly the investment saving of the technological instruments and the secondly to remove the problems with existing clients services. The goal of this work is proposal for increase efficiency of submission by contracted customers' at the post office Hradec Králové 3. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D22500 cze
dc.identifier.signature D22500
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account