dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Novák, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T12:22:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T12:22:20Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36413 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi expanze českých podnikatelských subjektů na
zahraniční trhy. Teoretická část je zaměřena na definici pojmů, souvisejících se sektorem
malého a středního podnikání a problematikou zahraničního obchodu, včetně souvisejících
legislativních podmínek. V praktické části je pak provedena analýza možnosti uplatnění
tuzemské firmy v Bangladéši, s uvedením praktických příkladů. |
cze |
dc.format |
50 s. |
cze |
dc.format.extent |
446236 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
malé a střední podniky |
cze |
dc.subject |
podnikatelské subjekty |
cze |
dc.subject |
zahraniční trhy |
cze |
dc.subject |
zahraniční obchody |
cze |
dc.subject |
strategie řízení |
cze |
dc.subject |
legislativa |
cze |
dc.subject |
small and medium-sized enterprises |
eng |
dc.subject |
business subjects |
eng |
dc.subject |
Foreign markets |
eng |
dc.subject |
overseas markets |
eng |
dc.subject |
management strategy |
eng |
dc.subject |
legislation |
eng |
dc.title |
Možnosti expanze malých a středních podniků na zahraniční trhy |
cze |
dc.title.alternative |
Expansion possibilities for small and medium-sized enterprises to foreign markets |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with expansion possibilities for small and medium-sized enterprises to foreign markets. Theoretical part is focused on fundamental terms, connected with area of small and medium-sized enterprises and international business, including related legislative conditions. Practical part consists of analysis of expansion possibilities for Czech enterprise in Bangladesh, describing realized business cases in the past. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22307 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22307 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s cílem práce. Cílem práce bylo provedení analýzy možností uplatnění malého a středního podniku v podmínkách Bangladéšského trhu. Otázky k obhajobě: 1.Co považujete za klíčové faktory úspěchu při vstupu malého a středního podniku na zahraniční trh? 2.Na jaké další zahraniční trhy byste firmě T-CZ doporučil expandovat a proč? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |