Možnosti expanze malých a středních podniků na zahraniční trhy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Stříteská, Michaela cze
dc.contributor.author Novák, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-03T12:22:20Z
dc.date.available 2010-07-03T12:22:20Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36413
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi expanze českých podnikatelských subjektů na zahraniční trhy. Teoretická část je zaměřena na definici pojmů, souvisejících se sektorem malého a středního podnikání a problematikou zahraničního obchodu, včetně souvisejících legislativních podmínek. V praktické části je pak provedena analýza možnosti uplatnění tuzemské firmy v Bangladéši, s uvedením praktických příkladů. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 446236 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject malé a střední podniky cze
dc.subject podnikatelské subjekty cze
dc.subject zahraniční trhy cze
dc.subject zahraniční obchody cze
dc.subject strategie řízení cze
dc.subject legislativa cze
dc.subject small and medium-sized enterprises eng
dc.subject business subjects eng
dc.subject Foreign markets eng
dc.subject overseas markets eng
dc.subject management strategy eng
dc.subject legislation eng
dc.title Možnosti expanze malých a středních podniků na zahraniční trhy cze
dc.title.alternative Expansion possibilities for small and medium-sized enterprises to foreign markets eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with expansion possibilities for small and medium-sized enterprises to foreign markets. Theoretical part is focused on fundamental terms, connected with area of small and medium-sized enterprises and international business, including related legislative conditions. Practical part consists of analysis of expansion possibilities for Czech enterprise in Bangladesh, describing realized business cases in the past. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22307 cze
dc.identifier.signature D22307
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s cílem práce. Cílem práce bylo provedení analýzy možností uplatnění malého a středního podniku v podmínkách Bangladéšského trhu. Otázky k obhajobě: 1.Co považujete za klíčové faktory úspěchu při vstupu malého a středního podniku na zahraniční trh? 2.Na jaké další zahraniční trhy byste firmě T-CZ doporučil expandovat a proč? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet