dc.contributor.advisor |
Hlaváčková, Eva |
cze |
dc.contributor.author |
Bojanovská, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T11:31:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T11:31:27Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36321 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je problematika AIDS a HIV pozitivity se zaměřením na informovanost a postoje studentů středních škol k tomuto tématu. Úkolem je zjistit znalosti dle kognitivního schématu nemoci, informovanost o prevenci a přístup studentů k této problematice. Práce se skládá z části teoretické a výzkumné. V teoretické části se zabývám charakteristikou HIV/AIDS dle kognitivního schématu, dále postoji společnosti k HIV pozitivním a samotným kognitivním schématem nemoci. Výzkumná část obsahuje výsledky šetření v grafickém znázornění a písemné formě. Analyzuje získaná data a seznamuje se skutečností o podvědomí studentů středních škol o problematice HIV/AIDS. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
1987131 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
AIDS |
cze |
dc.subject |
HIV |
cze |
dc.subject |
postoje |
cze |
dc.subject |
kognitivní schéma nemoci |
cze |
dc.subject |
attitudes |
eng |
dc.subject |
cognitive scheme of disease |
eng |
dc.title |
AIDS kognitivní schéma, postoje a prevence u středoškoláků |
cze |
dc.title.alternative |
AIDS cognitive scheme, attitudes and prevention by the students of high school |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Říhová, Linda |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The subject of Bachelor's work is about students knowing AIDS and HIV positivity. This Bachelor's research work consists of two parts - theoretical and experimental. The theoretical part is about AIDS, ways become infected with the virus HIV, clinical picture, means of diagnostics, medication, prevention, attitudes to illness and cognitive scheme of disease. The experimental part interprets results of research. The results are interpret via graphs and tables with word valuation. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D22663 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře Doplňující otázky k obhajobě: 1. Vysvětlete, jak jste dospěla k závěru u výzkumného záměru č. 2. 2. Kde byste hledala informace o tom, jaká je nabídka preventivních aktivit v oblasti HIV a AIDS? Uveďte několik příkladů dobré praxe. 3. Kam byste nasměrovala pedagogy středních škol, aby mohli zajistit kvalitní přednášky o problematice HIV a AIDS? Kam byste odkázala středoškoláky pro zajímavé informace o této problematice? Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |