Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Píšová, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Skalecká, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-06-17T21:20:17Z |
|
dc.date.available |
2010-06-17T21:20:17Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36260 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor paper was aimed at the effective use of praise in teaching adults. The introductory part focused on defining the term of praise in its elementary sense together with three different approaches that can be taken account to when praising and that were behaviorist, humanistic and social-constructivist. The theoretical part was concluded by defining the age group of adults and its specifics with a view to teaching. By means of action research and the methods of observation and interviewing, the practical part introduced research aimed to find out how the adult students are influenced by praise and in what ways the praise is used and how it is perceived. The collected data were analysed in order to find out how to use praise effectively in future. Final part of this paper summarizes the features and steps for using praise with individual students, which would be the most effective for them. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.format.extent |
350530 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
pochvala |
cze |
dc.subject |
andragogika |
cze |
dc.subject |
akční výzkum |
cze |
dc.subject |
praise |
eng |
dc.subject |
andragogy |
eng |
dc.subject |
action research |
eng |
dc.title |
The Effective use of praise in teaching adults |
cze |
dc.title.alternative |
Pochvala a její efektivní využívání při výuce dospělých |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křížová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce je zaměřena na efektivní využívání pochvaly při výuce dospělých. V úvodní části je nastíněn pojem pochvaly ve své základní podobě, poté jsou popsány tři možné přístupy k ní, a to behavioristický, humanistický a sociálně konstruktivistický. Závěrem teoretické části jsou definována specifika věkové skupiny dospělých a jejich dopad na výuku. Za pomocí metody akčního výzkumu, respektive pozorování a rozhovorů se studenty, je v praktické části představen výzkum, jehož úkolem bylo zjistit, jak pochvala dospělé ovlivňuje a jakým způsobem je používána a vnímána. V další kapitole jsou získaná data analyzována tak, aby bylo zjištěno, jakým způsobem je potřeba do budoucna postupovat při užívání pochvaly. V závěru práce jsou tedy uvedeny prvky, které individuální studenty mohou ovlivňovat a kroky, jakými je třeba postupovat, aby pochvala při výuce byla co nejefektivnější. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23367 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|