Výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Základním tématem bakalářské práce je výběr a instalace vhodného elektronického obchodu pro předmět Elektronický obchod vyučovaný na Univerzitě Pardubice. V této souvislosti je v úvodu popsána obecně podstata elektronického obchodu. Dále se práce zaměřuje na výběr konkrétního elektronického obchodu na základě zvolených kritérií, včetně kompletního popisu instalace a uvedení do provozu, s čímž souvisí i naplnění vzorovými daty. Následně je podrobně rozebrán popis práce s elektronickým obchodem a to jak z jeho uživatelské, tak i administrátorské části. V další kapitole je popsáno přizpůsobení obchodu aktuálním podmínkám a úprava designu uživatelského rozhraní elektronického obchodu. Na závěr je v práci popsána tvorba vlastního doplňku elektronického obchodu.
Rozsah stran
66 s., 7 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informatika ve veřejné správě
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D22208
D22208
D22208
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
elektronické obchody, e-komerce, business-to-customer, e-shop, provozování, instalace, electronic shops, maintaining, installation