Marketingový výzkum firmy Lekstus s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Myška, Michal
dc.date.accessioned 2010-06-17T20:37:59Z
dc.date.available 2010-06-17T20:37:59Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36140
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s produkty a službami podniku Lektus, která se zabývá výrobou a distribucí masa a masných produktů, se sídlem v České Třebové. Teoretická část je zaměřena především na seznámení se s problematikou, kde jsou vymezeny základní pojmy a objasněny všechny kroky, které jsou třeba učinit, chceme-li úspěšně provést marketingový výzkum. Praktická část odráží získané teoretické poznatky implementované v praxi a zabývá se analýzou spokojenosti zákazníků s firmou Lektus. Na závěr dojde k vyhodnocení výsledků výzkumu a budou zde formulovány návrhy opatření plynoucích z výzkumu. cze
dc.format 54 s. cze
dc.format.extent 1615034 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject dotazníky cze
dc.subject Marketing research eng
dc.subject satisfaction of customers eng
dc.subject SWOT analyse eng
dc.subject Questionnaires eng
dc.title Marketingový výzkum firmy Lekstus s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing research of the firm Lektus s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with the research on satisfaction of customers with products and services of the firm Lektus, which deals with production and distribution of meat and meat produkts quarters in Česká Třebová. The theoretical part is focused on identification of problems, where are defined basic therms and clear up all steps, which are importat to make succesfull marketing research. The practical part reverberates the gathered theoretical piece of knowledge implemented in practice and deals with analyse satisfaction of customers of firm Lektus. At the end will be evaluate result of research and will be furmulate the suggestions resulting from the research. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22298 cze
dc.identifier.signature D22298
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account