dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Myška, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-06-17T20:37:59Z |
|
dc.date.available |
2010-06-17T20:37:59Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36140 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s produkty a službami podniku Lektus, která se zabývá výrobou a distribucí masa a masných produktů, se sídlem v České Třebové. Teoretická část je zaměřena především na seznámení se s problematikou, kde jsou vymezeny základní pojmy a objasněny všechny kroky, které jsou třeba učinit, chceme-li úspěšně provést marketingový výzkum. Praktická část odráží získané teoretické poznatky implementované v praxi a zabývá se analýzou spokojenosti zákazníků s firmou Lektus. Na závěr dojde k vyhodnocení výsledků výzkumu a budou zde formulovány návrhy opatření plynoucích z výzkumu. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
1615034 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
dotazníky |
cze |
dc.subject |
Marketing research |
eng |
dc.subject |
satisfaction of customers |
eng |
dc.subject |
SWOT analyse |
eng |
dc.subject |
Questionnaires |
eng |
dc.title |
Marketingový výzkum firmy Lekstus s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing research of the firm Lektus s.r.o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the research on satisfaction of customers with products and services of the firm Lektus, which deals with production and distribution of meat and meat produkts quarters in Česká Třebová. The theoretical part is focused on identification of problems, where are defined basic therms and clear up all steps, which are importat to make succesfull marketing research. The practical part reverberates the gathered theoretical piece of knowledge implemented in practice and deals with analyse satisfaction of customers of firm Lektus. At the end will be evaluate result of research and will be furmulate the suggestions resulting from the research. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22298 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22298 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |