Teaching English to Very Young Learners

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Kalus, Petr
dc.date.accessioned 2010-06-17T20:27:26Z
dc.date.available 2010-06-17T20:27:26Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36105
dc.description.abstract The thesis deals with teaching English to preschool children. Firstly, the fundamental theoretical issues connected to the topic are discussed. A particular attention is devoted to the question of optimal age for second language learning and to ELT methodology for the target age group; briefly, the role of a foreign language teacher in the process of very early foreign language learning is addressed. Secondly, the empirical research is conducted with the aim of discovering whether the key didactic principles for teaching English to preschool children are followed in the classroom practice in the selected nursery schools. The research utilises structured observations based on the video recordings, unstructured observations and an interview to elicit valuable data on the investigated phenomena. The obtained results are evaluated and compared to the theory outlined in the first part of the paper. eng
dc.format 118 s. cze
dc.format.extent 1087185 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výuka angličtiny cze
dc.subject mateřské školy cze
dc.subject předškolní děti cze
dc.subject English language teaching eng
dc.subject kindergarten eng
dc.subject pre-school education eng
dc.subject pre-school children eng
dc.title Teaching English to Very Young Learners eng
dc.title.alternative Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kostková, Klára cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated Diplomová práce pojednává o výuce anglického jazyka u dětí předškolního věku. Nejprve jsou diskutovány fundamentální teoretické otázky spojené s daným tématem. Zvláštní pozornost je věnována otázce optimálního věku pro cizojazyčnou výuku a lingvodidaktické problematice výuky cizího jazyka u této věkové skupiny; stručně je také diskutována role učitele cizího jazyka. Následně je realizován empirický výzkum s cílem zjistit, do jaké míry jsou základní lingvodidaktické principy pro velmi ranou cizojazyčnou výuku respektovány ve výuce angličtiny ve vybraných mateřský školách. Pro realizaci vlastního výzkumu je využito strukturovaných observací založených na videozáznamu, nestrukturovaného pozorování a rozhovoru. Získaná data jsou srovnána s teoretickými východisky diskutovanými v první části práce. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D22740 cze
dc.identifier.signature D22740
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet