Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Píšová, Michaela cze
dc.contributor.author Jansová, Jaroslava
dc.date.accessioned 2010-06-17T20:15:06Z
dc.date.available 2010-06-17T20:15:06Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36072
dc.description.abstract The thesis is devoted to teaching and learning vocabulary. Attention is focused on secondary school pupils and their individual learning styles. The action research focuses on determination of the pupils' learning styles and on optimization of the vocabulary teaching in order to meet the pupils' styles. Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení. eng
dc.format 106 s. cze
dc.format.extent 21305987 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject slovní zásoba cze
dc.subject diferenciace cze
dc.subject individuální styly učení cze
dc.subject výuka angličtiny cze
dc.subject individuální přístupy cze
dc.subject učební styly cze
dc.subject differentiation eng
dc.subject individual learning styles eng
dc.subject vocabulary eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject individual strategies eng
dc.subject learning styles eng
dc.title Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles eng
dc.title.alternative Výuka slovní zásoby s přihlédnutím na rozdílné styly učení žáků cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D22741 cze
dc.identifier.signature D22741
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet