dc.contributor.advisor |
Píšová, Michaela |
cze |
dc.contributor.author |
Jansová, Jaroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-06-17T20:15:06Z |
|
dc.date.available |
2010-06-17T20:15:06Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36072 |
|
dc.description.abstract |
The thesis is devoted to teaching and learning vocabulary. Attention is focused on secondary school pupils and their individual learning styles. The action research focuses on determination of the pupils' learning styles and on optimization of the vocabulary teaching in order to meet the pupils' styles. Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení. |
eng |
dc.format |
106 s. |
cze |
dc.format.extent |
21305987 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
slovní zásoba |
cze |
dc.subject |
diferenciace |
cze |
dc.subject |
individuální styly učení |
cze |
dc.subject |
výuka angličtiny |
cze |
dc.subject |
individuální přístupy |
cze |
dc.subject |
učební styly |
cze |
dc.subject |
differentiation |
eng |
dc.subject |
individual learning styles |
eng |
dc.subject |
vocabulary |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
individual strategies |
eng |
dc.subject |
learning styles |
eng |
dc.title |
Teaching Vocabulary to Learners with Different Learning Styles |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka slovní zásoby s přihlédnutím na rozdílné styly učení žáků |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Diplomová práce se věnuje výuce a učení se anglické slovní zásoby. Pozornost je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich individuální styly učení. Akční výzkum je zaměřen na zjištění individuálních stylů učení daných žáků a na optimalizaci procesů výuky slovní zásoby s přihlédnutím na zjištěné styly učení. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D22741 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22741 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |