Digitální knihovnaUPCE
 

Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The last several years saw the rise of Customer relationship management (CRM) as an important business approach. Customer relationship management is a comprehensive business and marketing strategy that integrates technology, process, and people. The paper describes a research methodology, which is specialized at the diagnostics of the level of Slovak companies in the CRM area. For better understanding value of the research medium and large businesses had been addressed. The paper presents all results of question research and is focused to base results, which evaluate a level of Slovak companies in the CRM area.

Rozsah stran

p. 148-159

ISSN

1211-555X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 14 (2009)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47940-14

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CRM, customers, processes, researchs, Implementation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced