Digitální knihovnaUPCE
 

Oblasti výkonnosti dodavatelského řetězce z pohledu trhu

Článekpeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

A customer service is a purpose of company's existence. The purpose of existence of any supply chain is supply of market to which is attached. In order to measure performance, which supply chain should fulfil, we have to evaluate target market. Therefore it is primarily important to classify each single market and identify requirements and opportunities for its supply chains. This paper is focused on four areas of performance that each supply chain partner should measure. Furthermore it analyses measures that can be used in each of these performance areas.

Rozsah stran

p. 5-12

ISSN

1211-555X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 14 (2009)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47940-14

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

supply chain, Performance Measurement, target markets, customers

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced