Simulace provozního namáhání konstrukcí železničních vozidel

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Culek st., Bohumil
dc.contributor.author Culek ml., Bohumil
dc.date.accessioned 2010-03-22T13:13:17Z
dc.date.available 2010-03-22T13:13:17Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35562
dc.description.abstract V příspěvku je naznačen způsob použití programového systému ITFC (Iterative Transfer Function Compensation) k simulaci provozního namáhání konstrukce železničního vozidla. Dále je zde uveden postup transformace nestacionárního procesu namáhání konstrukce vozidla na proces stacionární. cze
dc.format p. 89-104 cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 5 (1999) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject železniční vozidla cze
dc.subject konstrukce cze
dc.subject provozní namáhání cze
dc.subject ITFC cze
dc.title Simulace provozního namáhání konstrukcí železničních vozidel cze
dc.title.alternative Simulation of working stress on construction of railway trucks eng
dc.type Article eng
dc.description.abstract-translated In this paper is outlined method applikation of program equipement ITFC (Iterative Transfer Function Compensation) to simulation of working stress on railway trucks. Further is here introduced advance of transformation of the non-stationary process of the trucks in to stationary process. eng
dc.identifier.signature 47578-3
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet