Analýza příčin porušení kolejnicové oceli Lo8CrNiMo po svařování na tupo
Článekpeer-reviewedpublishedDatum publikování
1998
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce zkoumá příčiny defektního lomu nově vyvíjené nízkouhlíkové oceli na lité součásti
kolejového svršku. Materiál byl hodnocen z hlediska metalografického í fraktografického. Obsahuje
kontrolu Čistoty materiály s následným hodnocením zjištěných vměstků chemickou a spektrální
analýzou, dále pak výsledky mechanických a defektoskopických zkoušek. Na základě jednotlivých
šetření pak předkládá navrhovaná opatření k dané výzkumné úloze.
Rozsah stran
p. 63-78
ISSN
1211-6610
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 5 (1999)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47578-3
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
kolejnicové oceli, defektní lomy, analýzy příčin, technologie odlévání, metalografická hodnocení, analytická hodnocení