dc.contributor.advisor |
Moravcová, Ilona |
|
dc.contributor.author |
Pelikánová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-02-26T08:50:04Z |
|
dc.date.available |
2010-02-26T08:50:04Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35468 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce obsahuje obecnou charakteristiku učitele a žáka, podrobně popisuje jednotlivé faktory ovlivňující učební proces. V praktické části je popsána diskuse s učiteli na téma žák. |
cze |
dc.format |
40 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
učební procesy |
cze |
dc.subject |
diskuse |
cze |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.subject |
pupils |
eng |
dc.subject |
learning processes |
eng |
dc.subject |
discussions |
eng |
dc.title |
Škola jako symbióza učitele a žáka |
cze |
dc.title.alternative |
School as a symbiosis of teacher and pupil |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final work includes a general outline of the teacher and pupil, describes in detail the various factors affecting the learning process. The practical part describes discussions with teachers on the pupil. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21664 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |