dc.contributor.advisor |
Široký, Jaromír |
cze |
dc.contributor.author |
Štván, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-02-01T16:36:23Z |
|
dc.date.available |
2010-02-01T16:36:23Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35404 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá možnostmi rozšíření využití výměnných nástaveb v ČR. Výměnné nástavby jsou svoji stavbou předurčeny k efektivnímu využití v silniční, tak i kombinované dopravě. Jejich unifikovanou dle norem ISO umožňuje jejich snadnou překládku ze silničních prostředků na železnici a opačně. Využití výměnných nástaveb v kombinované dopravě přispívá ke snížení zátěže na silniční síť. Nástavby jsou vhodné i pro zásobování výrobního závodu. Jejich konstrukce umožňuje využít nástavby jako skladovací prostor, tak i jako efektivní přepravní jednotku umožňující maximální využití nákladních vozidel. |
cze |
dc.format |
72 s., 14 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
4741493 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Kombinovaná doprava |
cze |
dc.subject |
vnitrozávodní doprava |
cze |
dc.subject |
výměnné nástavby |
cze |
dc.subject |
normy UIC |
cze |
dc.subject |
normy ČSN |
cze |
dc.subject |
Combined transport |
eng |
dc.subject |
internal faktory transport |
eng |
dc.subject |
swap bodies |
eng |
dc.subject |
UIC standards |
eng |
dc.subject |
ČSN standarts |
eng |
dc.title |
Možnosti rozšíření výměnných nástaveb v ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Expandability of swap bodies in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with the possibilities of extending the use of swap bodies in the Czech Republic. Swap bodies are fated to effective use in the road, as well as combined transport. Their unification according to ISO standards allows for the easy transhipment from road funding to rail and vice versa. Use of swap bodies for combined transport contributes to reducing the burden on the road network. Interchangeable bodies are suitable for the supply factory. The design allows the body to use as a storage area, as well as an effective transport unit to allow maximum use of trucks. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21570 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21570 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |