Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Cempírková, Eva |
cze |
dc.contributor.author |
Procházková, Františka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-02-01T16:27:36Z |
|
dc.date.available |
2010-02-01T16:27:36Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35378 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj České pošty, s.p. od jejího vzniku až do dnešní doby. První část je věnována charakteristice jejího přístupu k rozvíjejícímu se tržnímu hospodářství a zejména vývoji obchodního úseku. V druhé části je pozornost zaměřena na analýzu přístupu k zákazníkům. Zde bylo zjištěno, že s rostoucím konkurenčním prostředím je nutné zákazníky nejen získávat, ale také o ně pečovat tak, abychom si je udrželi. Struktura uživatelů ČP je natolik různorodá, že byli rozděleni do několika segmentů. Práce se bude věnovat segmentu Malých a středních podniků - SME a obchodnímu úseku, který má tento segment na starosti. Cílem této práce je zjistit, jak zvolit přístup právě k těmto zákazníkům, jakým způsobem motivovat práci obchodníků a pracovníků provozu tak, aby zákazníci byli se službami České pošty spokojeni. |
cze |
dc.format |
54 s., 2 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
obchodní úseky |
cze |
dc.subject |
péče |
cze |
dc.subject |
pošta |
cze |
dc.subject |
segmenty |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
competetition |
eng |
dc.subject |
business sections |
eng |
dc.subject |
care |
eng |
dc.subject |
post |
eng |
dc.subject |
segments |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.title |
Analýza péče o zákazníky v segmentu SME |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of care about customers in segment SME |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Vladimíra |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor work is specialized on development of company Česká pošta, s.p. since her floatation until present time. First part is devoted to characteristics her access to developing marketing and especially develop of business section. In second part is attention specialized on analyse of access to consumers. It was ascertained that it is necessary not only consumers obtain, but also take care about them in arowing competitive environment so as them retained. Structure of users ČP is so much differential that they were divided to the several segments. This work is applying to segment small and middle companies - SME and business section which is looking for this segment. Ambition those work is find out how choose approach just to these consumers, what way sales agents and workers of operation motivate to satisfaction of customers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21590 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21590 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|