Analýza péče o zákazníky v segmentu SME

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cempírková, Eva cze
dc.contributor.author Procházková, Františka
dc.date.accessioned 2010-02-01T16:27:36Z
dc.date.available 2010-02-01T16:27:36Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35378
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vývoj České pošty, s.p. od jejího vzniku až do dnešní doby. První část je věnována charakteristice jejího přístupu k rozvíjejícímu se tržnímu hospodářství a zejména vývoji obchodního úseku. V druhé části je pozornost zaměřena na analýzu přístupu k zákazníkům. Zde bylo zjištěno, že s rostoucím konkurenčním prostředím je nutné zákazníky nejen získávat, ale také o ně pečovat tak, abychom si je udrželi. Struktura uživatelů ČP je natolik různorodá, že byli rozděleni do několika segmentů. Práce se bude věnovat segmentu Malých a středních podniků - SME a obchodnímu úseku, který má tento segment na starosti. Cílem této práce je zjistit, jak zvolit přístup právě k těmto zákazníkům, jakým způsobem motivovat práci obchodníků a pracovníků provozu tak, aby zákazníci byli se službami České pošty spokojeni. cze
dc.format 54 s., 2 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject obchodní úseky cze
dc.subject péče cze
dc.subject pošta cze
dc.subject segmenty cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject competetition eng
dc.subject business sections eng
dc.subject care eng
dc.subject post eng
dc.subject segments eng
dc.subject customers eng
dc.title Analýza péče o zákazníky v segmentu SME cze
dc.title.alternative Analysis of care about customers in segment SME eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ševčíková, Vladimíra cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor work is specialized on development of company Česká pošta, s.p. since her floatation until present time. First part is devoted to characteristics her access to developing marketing and especially develop of business section. In second part is attention specialized on analyse of access to consumers. It was ascertained that it is necessary not only consumers obtain, but also take care about them in arowing competitive environment so as them retained. Structure of users ČP is so much differential that they were divided to the several segments. This work is applying to segment small and middle companies - SME and business section which is looking for this segment. Ambition those work is find out how choose approach just to these consumers, what way sales agents and workers of operation motivate to satisfaction of customers. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D21590 cze
dc.identifier.signature D21590
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account