dc.contributor.advisor |
Borecký, Vladislav |
|
dc.contributor.author |
Netáhlová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-02-01T16:25:15Z |
|
dc.date.available |
2010-02-01T16:25:15Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35373 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je projektovým návrhem pozemní komunikace kategorie S 9,5/80 - obchvatu obce Tisová. Základním požadavkem návrhu tohoto projektu bylo vytvořit dvě varianty řešení, tak, aby byl nalezen přiměřený kompromis mezi technickými parametry a ekonomickými požadavky, vzhledem k návrhové rychlosti a kategorii komunikace podle ČSN 73 6101. Vhodnější varianta - jižní byla dále rozpracována, její celková délka je 3 402,424 m. Směrové a výškové řešení je zpracováno s ohledem na plynulost trasy, estetiku, minimalizování zemních prací a ekonomických nákladů. |
cze |
dc.format |
47 s. + dokumentace |
cze |
dc.format.extent |
8204823 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
silniční komunikace |
cze |
dc.subject |
směrový oblouk |
cze |
dc.subject |
vrcholový bod |
cze |
dc.subject |
násyp |
cze |
dc.subject |
Vozovka |
cze |
dc.subject |
niveleta |
cze |
dc.subject |
komunikace v extravilánu |
cze |
dc.subject |
Road |
eng |
dc.subject |
horizontal curve |
eng |
dc.subject |
summit |
eng |
dc.subject |
embankments |
eng |
dc.subject |
pavement |
eng |
dc.subject |
roadway |
eng |
dc.subject |
vertical alignment |
eng |
dc.subject |
rural road |
eng |
dc.title |
Návrh obchvatu obce Tisová |
cze |
dc.title.alternative |
Design of the Tisova by-pass road |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Haburaj, František |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is a project proposal for the infrastructure category S 9,5/80 - bypass Tisová community. A basic requirement for the design of this project was to create two alternatives, so that he found a reasonable compromise between technical characteristics and economic requirements in relation to design speed and road categories according to CSN 73 6101. Preferable option - Southern was further developed, its overall length is 3 402,424 m. Horizontal and vertical solution is processed with respect to the flow path, aesthetics, minimize earth work and economic costs. |
cze |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22621 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22621 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |