dc.contributor.advisor |
Jacura, Martin |
|
dc.contributor.author |
Kožnar, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-02-01T16:24:12Z |
|
dc.date.available |
2010-02-01T16:24:12Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35371 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je návrhem na modernizaci železniční stanice Okříšky. Zabývá se změnou uspořádání kolejiště a nástupišť. Snahou je zjednodušení kolejiště, jeho úprava pro umístění mimoúrovňových nástupišť s výškou nástupní hrany 550mm, zvýšení rychlosti v jednotlivých kolejích a zlepšení podmínek pro cestující při používání železniční dopravy. Byly navrženy dvě varianty, kde při výběru hrála svoji nemalou roli finanční náročnost, dopravní důležitost tratí a jejich historie. |
cze |
dc.format |
62 s. + dokumentace |
cze |
dc.format.extent |
28813280 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
železniční stanice |
cze |
dc.subject |
železniční svršek |
cze |
dc.subject |
železniční spodek |
cze |
dc.subject |
směrové poměry |
cze |
dc.subject |
sklonové poměry |
cze |
dc.subject |
kolejnice |
cze |
dc.subject |
nástupiště |
cze |
dc.subject |
railway station |
eng |
dc.subject |
railway superstructure |
eng |
dc.subject |
bottom rail |
eng |
dc.subject |
direction ratios |
eng |
dc.subject |
gradient ratios |
eng |
dc.subject |
rail |
eng |
dc.subject |
platform |
eng |
dc.title |
Modernizace železniční stanice Okříšky |
cze |
dc.title.alternative |
Renovation of the railway station in Okříšky |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šabach, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
Dissertation proposes modernization of railway station in Okrisky. Work deals with trackage and platform disposition. Aim of diploma work is to simplify trackage which gets by its modification for different level platforms (with entering platform level 550mm) as well as by speed increase in each rail and significant improvement of conditions for passangers in railway transport. Dissertation proposes two options with respect to financial demand, transportation importance of railway road and its history. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura-Dopravní cesta |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22623 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22623 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |