dc.contributor.author |
Koreisová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2009-12-18T11:32:13Z |
|
dc.date.available |
2009-12-18T11:32:13Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35294 |
|
dc.description.abstract |
Disertační práce je vypracována podle doporučení závěrečné diskuze ke státní doktorské zkoušce, kde byly upřesněny zejména základní cíle řešení. Problematika řízení zatížení hnacího motoru se týká široké oblasi možných aplikací. |
cze |
dc.format |
98 s., 8 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
driving motors |
eng |
dc.subject |
hydrogenerator |
eng |
dc.subject |
control servomechanism |
eng |
dc.subject |
hnací motor |
cze |
dc.subject |
zatížení |
cze |
dc.subject |
naftový spalovací motor |
cze |
dc.subject |
nakladače |
cze |
dc.title |
Možnosti řízení zatížení hnacího motoru |
cze |
dc.title.alternative |
Possibilities of load control of driving motors |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis has been prepared in accordance with the recommendations of the closing discussion for my state doctoral examination, which particularly specified the basic aims of the solution. |
eng |
dc.description.department |
Katedra jakosti, provozní spolehlivosti a diagnostiky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky a infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20989 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |