Marketingový výzkum kvality služeb pojišťoven v Hradci Králové

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef cze
dc.contributor.author Štanderová, Markéta
dc.date.accessioned 2009-10-05T20:25:52Z
dc.date.available 2009-10-05T20:25:52Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34828
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem kvality služeb pojišťoven Allianz, Česká pojišťovna, ČSOBP, Generali, Kooperativa a UNIQA v Hradci Králové. V teoretické části se zaměřuje především na prezentaci teoretických poznatků v souvislosti s marketingovým výzkumem a vymezením základních pojmů, získaných z odborné literatury. Praktická část odráží získané teoretické poznatky implementované v praxi a zabývá se analýzou pojišťoven, dále popisuje analýzu zkoumané problematiky a porovnává kvalitu služeb výše uvedených pojišťoven. Závěrečná část je určena k vyhodnocení výsledků marketingového výzkumu, jejich interpretaci a také k formulaci návrhu opatření plynoucích z výzkumu. Příloha této práce obsahuje seznam zjišťovacích otázek a jejich škálové hodnocení použité v prováděné metodě mystery shopping, dále pak statistické údaje o vývoji pojistného trhu za rok 2008. cze
dc.format 59 s., 9 s. příloh cze
dc.format.extent 1212335 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject Informační systémy cze
dc.subject mystery shopping cze
dc.subject Pojišťovny cze
dc.subject služby cze
dc.subject marketing researchs eng
dc.subject Information Systems eng
dc.subject insurance companies eng
dc.subject services eng
dc.title Marketingový výzkum kvality služeb pojišťoven v Hradci Králové cze
dc.title.alternative Marketing research on quality of services insurance companies in Hradec Králové eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with the research on insurance companies Allianz, Česká pojišťovna, ČSOBP, Generali, Kooperativa a UNIQA in Hradec Králové and the quality service offered. In the theoretical part focuses on the presentation of theoretical piece of knowledge in context of marketing research and on the determination of basic conceptions which were gathered from specialized literature. The practical part reverberates the gathered theoretical piece of knowledge implemented in use and deals with the analysis of insurance companies. It describes the analysis of the examined dilemma and it compares the offered quality service of the insurance companies mentioned above. The last part is intended to analyze the results of the marketing research, their interpretation and also the formulation of the proposal move which comes from the research. The addition of this work contains the list examined questions and their scale classification which was used in the method called mystery shopping. Then the statistical data and the evolution of the insurance market of the year 2008 can be found in it. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D21294 cze
dc.identifier.signature D21294
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet