Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Štanderová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2009-10-05T20:25:52Z |
|
dc.date.available |
2009-10-05T20:25:52Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34828 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem kvality služeb pojišťoven Allianz, Česká pojišťovna, ČSOBP, Generali, Kooperativa a UNIQA v Hradci Králové. V teoretické části se zaměřuje především na prezentaci teoretických poznatků v souvislosti s marketingovým výzkumem a vymezením základních pojmů, získaných z odborné literatury. Praktická část odráží získané teoretické poznatky implementované v praxi a zabývá se analýzou pojišťoven, dále popisuje analýzu zkoumané problematiky a porovnává kvalitu služeb výše uvedených pojišťoven. Závěrečná část je určena k vyhodnocení výsledků marketingového výzkumu, jejich interpretaci a také k formulaci návrhu opatření plynoucích z výzkumu. Příloha této práce obsahuje seznam zjišťovacích otázek a jejich škálové hodnocení použité v prováděné metodě mystery shopping, dále pak statistické údaje o vývoji pojistného trhu za rok 2008. |
cze |
dc.format |
59 s., 9 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1212335 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
Informační systémy |
cze |
dc.subject |
mystery shopping |
cze |
dc.subject |
Pojišťovny |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
marketing researchs |
eng |
dc.subject |
Information Systems |
eng |
dc.subject |
insurance companies |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.title |
Marketingový výzkum kvality služeb pojišťoven v Hradci Králové |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing research on quality of services insurance companies in Hradec Králové |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the research on insurance companies Allianz, Česká pojišťovna, ČSOBP, Generali, Kooperativa a UNIQA in Hradec Králové and the quality service offered. In the theoretical part focuses on the presentation of theoretical piece of knowledge in context of marketing research and on the determination of basic conceptions which were gathered from specialized literature. The practical part reverberates the gathered theoretical piece of knowledge implemented in use and deals with the analysis of insurance companies. It describes the analysis of the examined dilemma and it compares the offered quality service of the insurance companies mentioned above. The last part is intended to analyze the results of the marketing research, their interpretation and also the formulation of the proposal move which comes from the research. The addition of this work contains the list examined questions and their scale classification which was used in the method called mystery shopping. Then the statistical data and the evolution of the insurance market of the year 2008 can be found in it. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D21294 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21294 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|